گران قیمت ترین خودروی قسطی دنیا؛ شرایط فروش اقساطی پاگانی هوآیرا!

0

برای اینکه بتوانید مالک یک پاگانی هوآیرا شوید لازم است تا حساب بانکی شما یک عدد هشت رقمی باشد که چنین چیزی تنها برای افراد کمی ممکن است و برای بسیاری از مردم تنها یک رویا است. اما یک کمپانی آمریکایی با نام پوتنام لیزینگ راه حل مناسبی را برای خرید پاگانی هوآیرا ارایه کرده است.

گران قیمت ترین لیزینگ خودرو جهان قیمت پاگانی هوایرا رودستر مشخصات پاگانی هوایرا BC فروش اقساطی پاگانی هوآیرا پاگانی در ایران قیمت پاگانی زوندا مشخصات پاگانی زوندا سرعت پاگانی زوندا فروش اقساطی خودرو
این کمپانی پاگانی هوآیرا را با پیش پرداخت ۷۰۰ هزار دلار و با قسط ۶۰ ماهه به فروش می رساند. مبلغ این اقساط نیز مناسب است و تنها باید ماهانه ۲۵ هزار و ۳۳۹ دلار را پرداخت کرد!
پوتنام اعلام کرده است که این شرایط لیزینگ، گران قیمت ترین لیزینگ خودرویی در جهان است ضمن اینکه مشخص نشده است که کدام مدل از هوآیرا را در این لیزینگ می توان خریداری کرد. قیمت پاگانی هوآیرا در این شرایط به ۲.۲۲ میلیون دلار می رسد و در مدل رودستر نیز باید ۲.۷ میلیون دلار را پرداخت کرد. البته این شرایط نیز منافعی را دارد چون در ۵ سالی که این اقساط را پرداخت می کنید مالیاتی بابت این خودروی گران قیمت نمی دهید. ضمن اینکه اگر خودرویی را به صورت لیزینگی خریداری کنید می توان مالیات آن را به صورت اقساطی پرداخت و دیگر نیازی نیست تا پول های درشتی را یکجا پرداخت کرد. این اصلی ترین دلیلی است که مشتریان خودروهای لوکس و گران قیمت را به سمت لیزینگ خودرو جذب می کند.
در انتها نیز بد نیست اشاره ای به پاگانی هوآیرا رودستر کنیم. این خودرو به یک موتور ۱۲ سیلندر ۶ لیتری تویین توربو مجهز است که می تواند ۷۶۲ اسب بخار قدرت تولید کند. این خودرو دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر ۲.۸ ثانیه است. از نظر توانایی های حرکتی باید پاگانی را یکی از برترین خودروهای موجود در جهان دانست.

خودروبانک
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.