مشخصات فنی جک J4 از سوی کرمان موتور اعلام شد +زمان فروش

0
مشخصات فنی جدیدترین سدان کرمان موتور از سوی کرمان موتور اعلام شد.

در نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان که یکی از نمایشگاه های مهم خصوصا برای کرمان موتور به شمار می رود، غرفه این شرکت خودروسازی شاهد حضور یک سدان جدید بود که توجه بازدید کنندگان را به خود جلب می کرد.

 مشخصات فنی جک J4  قیمت جک J4  زمان فروش جک J4  محصولات جدید jac  محصولات کرمان موتور  نمایشگاه کرمان موتور  تصاویر جک جی 4  مجله خودرو

کرمان موتور که به عنوان شریک تجاری جک در ایران شناخته می شود در آن نمایشگاه که در اواخر سال ۹۶ برگزار شد، جک جی۴ که یک سدان کوچک است را به طور رسمی رونمایی کرد.

با گذشت چند ماه از روز نمایش این خودرو در کرمان، اکنون کرمان موتور مشخصات فنی و البته زمان تقریبی آغاز پیش فروش این خودرو را اعلام کرده است.

 مشخصات فنی جک J4  قیمت جک J4  زمان فروش جک J4  محصولات جدید jac  محصولات کرمان موتور  نمایشگاه کرمان موتور  تصاویر جک جی 4  مجله خودرو
جک جی۴ قرار است با پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۰۳ اسب بخار و ۱۴۶ نیوتون متر گشتاور به دست مصرف کنندگان برسد. گیربکس CVT که قابلیت تعویض دنده مصنوعی، حالت برفی و اسپرت در آن وجود دارد، توان این خودرو را به چرخ های جلو آن می رساند.

از جمله آپشن ها و امکاناتی که قرار است در این خودرو وجود داشته باشد می توان به فرمان کمکی برقی رینگ ۱۵ اینچی ۸ پر، سیستم اعلام فشار باد لاستیک TPMS، شیشه ها و آینه های جانبی برقی، دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروزکنترل، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سنسور پارک عقب، کامپیوتر سفر،چراغ بدرقه،مه شکن جلو و عقب، ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب کاسه ای ABS + EBD و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کرد که تا کنون از سوی کرمان موتور اعلام شده است.

زمان پیش فروش یا فروش نقدی سدان جک جی۴ در اواخر خردادماه اعلام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.