پژو ۱۰۸ نونوار شده، کوچولوی جذاب فرانسوی! +عکس و مشخصات

0

چند سال پیش به سادگی می‌توانستیم فراموش کنیم که پژو خودرویی کوچک‌تر از سوپرمینی ۲۰۸ تولید می‌کند اما از سال ۲۰۱۴ تاکنون یک خودرویی در بازار حضور دارد که اساساً مشابه سیتروئن C1 و تویوتا آیگو بوده و پژو ۱۰۸ نام دارد.

جایگزین این برند فرانسوی برای ۱۰۷ قدیمی چهار سال پیش در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد؛ و از آن زمان تاکنون به جز چند خبر کوتاه چیز زیادی درباره ۱۰۸ به گوش نخورده است.

     تولید پژو 108 در ایران      مشخصات پژو 108      پژو 108 ایران خودرو      قیمت پژو 108      مجله خودرو      دنیای خودرو
البته پژو اخیراً این خودرو را نونوار کرده و آن را روانه بازار بریتانیا نموده است. پژو ۱۰۸ فیس لیفت که قیمت پایه ۹۲۲۵ پوندی دارد دارای برخی به‌روزرسانی‌ها همچون رنگ‌های جدید سبز و آبی می‌باشد.

همچنین جذابیت بصری این کوچولوی فرانسوی با اضافه شدن رنگ مشکی به سقف و پوشش تیره آینه‌های جانبی افزایش یافته است. پژو می‌گوید این تغییرات باعث افزایش جذابیت و جوان‌پسند شدن ۱۰۸ شده است.

با باز کردن درب و ورود به کابین شاهد سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافته با یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی خواهید شد. این سیستم بدون هزینه‌ای اضافی در تریم اکتیو نصب شده و دارای رادیوی دیجیتال DAB، ورودی AUX، اندروید اتو، اپل کارپلی و میرور اسکرین می‌باشد.

پژو ۱۰۸ مدل ۲۰۱۸ به‌صورت سفارشی از ترمز شهری فعال و سیستم هشدار خروج از خط و تشخیص علائم ترافیکی جاده بهره می‌برد. برای استفاده از این سیستم باید ۴۸۰ پوند بپردازید.

نهایتاً اینکه پیشرانه ۱ لیتری این خودرو نیز ارتقا یافته و هم‌اکنون با استاندارد آلایندگی‌ یورو ۶.۲ سازگار است. این پیشرانه همچنان به یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک متصل بوده و قدرت ۷۲ اسب بخاری دارد.
توضیح: تصاویر به پژو ۱۰۸ مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تعلق دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.