مراسم تحویل اولین نسخه‌ های ب‌ام‌و i8 رودستر +تصاویر

0
معمولاً زمانی که یک خودروساز اولین نسخه‌های محصول جدید خود را می‌سازد آن‌ها را روی کشتی، قطار و هواپیما و… قرار می‌دهد تا هرچه سریع‌تر به دست مشتریان در سراسر جهان برساند؛ اما ب‌ام‌و این‌گونه عمل نمی‌کند. حداقل زمانی که بحث تحویل اولین نسخه‌های i8 رودستر به مشتریان پیش آید شاهد مراسم متفاوتی خواهیم بود.

قیمت بی ام و i8 مشخصات بی ام و i8 بی ام و i8 رودستر اخبار شرکت بی ام و مجله خودرو مدیر فروش ب‌ ام‌ و
بجای کارهای معمول سایر خودروسازان، ب‌ام‌و ۱۸ دستگاه ابتدایی از این خودرو را در مقرش یعنی مونیخ به مشتریان خوش‌شانس این خودرو تحویل داده است. مشتریان همگی عضو کلوب i8 و همگی قبل مالک i8 کوپه بوده‌اند.

این ۱۸ خودروی نمادین از نوع نسخه‌های سفارشی ابتدایی بوده و هر یک به‌صورت جداگانه شماره‌گذاری شده‌اند. خودروهای یاد شده نه تنها بخشی از سری محصولات ویژه هستند بلکه در آینده ارزش کلکسیونی بالاتری خواهند داشت.

این نسخه‌ها دارای دکمه‌های سرامیکی، تریم کابین کربن مات، سیستم صوتی ارتقا یافته هارمن کاردون و لوگوهای نورانی i8 در زمان باز کردن درب‌ها می‌باشند.


مدیر فروش ب‌ام‌و در آلمان کار تحویل این خودرو را انجام داده و البته طراح و مدیر پروژه این خودرو نیز در زمان تحویل خودروها حضور داشته‌اند. اعضای کلوب ب ام و که از کشورهای گوناگون همچون آلمان، سوئیس، بلژیک و سنگاپور به مونیخ آماده بودند. پس از گشت‌وگذار در تأسیسات ب‌ام‌و این افراد به طرف رودسترهای پلاگین هیبرید جدید شرکت برده شدند.


مدیر کلوب ب‌ام‌و i8 درباره این مراسم جالب گفته است:

 

ماه‌ها بود که بی‌صبرانه مشتاق این لحظات بودیم و همه ما اولین تصاویر از این خودروی زیبا را دیده بودیم. شانس لذت بردن از تجربه رانندگی شگفت‌انگیز نسخه کوپه در مدل رودستر نیز فراهم شده است. اعضای کلوب ما از استقبال گرم و صمیمانه‌ای لذت بردند. این یک لحظه عاطفی بود و هرگز فراموش نخواهد شد

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.