سقوط کانکس از ارتفاع ۴ متری روی ۲ خودرو +تصاویر

0

یک دستگاه کانکس درپی وزش شدید باد، از ارتفاع حدوداً چهار متری روی دو خودور سقوط کرد.
حدود ساعت ۱۸ روز گذشته به دنبال وزش باد شدید در شهر تهران، وقوع یک مورد سقوط اتاقک (کانکس) دفتر کار، از سوی شاهدان ماجرا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۱۳ و تیم نجات دو را به همراه یک دستگاه جرثقیل ۵۵ تُنی از ایستگاه ۲۱ آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در بزرگراه امام علی(ع)، ورودی خاوران شرق اعزام کرد.

حمیدرضا محسنی؛ افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: درپی وزش شدید باد، یک دستگاه کانکس که از آن به عنوان دفتر کار پروژه ساختمانی استفاده می‌شد، از ارتفاع حدوداً چهار متری سقوط کرد.

وی افزود: براثر این حادثه، این کانکس بر روی یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه خودروی سواری پراید که در مجاورت این پروژه پارک شده بودند، سقوط کرد و خساراتی به هردوسیله نقلیه وارد شد.

محسنی تصریح کرد: پیش از وقوع این حادثه، یک کارگر سی و پنج ساله این پروژه داخل کانکس حضور داشت که به دنبال سقوط کانکس، داخل آن گرفتار شد.

این افسر آماده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی علاوه بر ایمن کردن محل و کشیدن نوارهای هشداردهنده در اطراف محل حادثه، با احتیاط کامل، ابتدا کانکس را مهار کرده و سپس یکی از آتش‌نشانان وارد کانکس شده و این کارگر را که از ناحیه دست مجروح شده بود، خارج کرد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ در ادامه عملیات، به وسیله جرثقیل ۵۵ تِنی کانکس از روی خودروها برداشته و پس از ایمن کردن آن، دو وسیله نقلیه از محل حادثه خارج و به محل امن منتقل شد.اخبار حوادث اخبار تهران تصادف پراید امنیت پراید حوادث ناگوار خبرهای گوناگون خبر های داغ از جنس خودرو

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.