جدیدترین خودرو اسپرت هیوندای را بشناسید +تصاویر

0

هیوندای به تازگی از یک کانسپت جدید رونمایی کرده که به نظر می رسد می تواند اولین خودروی موتور میانی این شرکت کره ای خواهد بود که پا به عرصه وجود می گذارد.

اولین تصویر رندر شده از هیوندای سری N به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد یک اسپرت جدید و زیبا در راه بازار است. اولین خودروهای این شرکت که چهره ای اسپرت داشتند ولوستر و i30 بودند و حالا سری N نیز به آن ها اضافه خواهد شد. همچنین به احتمال فراوان این خودرو اولین محصول موتور میانی شرکت هیوندای نیز خواهد بود.
آلبرت بیرمن، مدیرعامل سابق بخش M ب ام و این روزها سرپرست بخش هیوندای N شده است و در یک مصاحبه خبری اعلام کرده در این شرکت کره ای آزادی عمل بیشتری برای تغییر دادن محصولات دارد. این جمله بدین معناست که وی اکنون بر روی کانسپت خودروی موتور میانی مسابقه ای کار می کند که اولین بار در سال ۲۰۱۴ تصاویری از آن منتشر شده بود.

 محصولات جدید هیوندای  مشخصات هیوندای ولستر  خودروهای اسپرت  خودرو اسپرت هیوندای  مشخصات هیوندای اسپرت  معرفی خودرو  مجله خودرو

وی تاکید کرده است که در حال کار بر روی این پروژه است و احتمال اینکه به زودی شاهد یک خودروی جدید موتور میانی از هیوندای باشیم بعید نیست. هیوندای پیش از این سه مدل خودروی موتور میانی را تنها به صورت کانسپت ایجاد کرده است که هر کدام از آن در سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ به نمایش در آمدند.

 محصولات جدید هیوندای  مشخصات هیوندای ولستر  خودروهای اسپرت  خودرو اسپرت هیوندای  مشخصات هیوندای اسپرت  معرفی خودرو  مجله خودرو

تصاویر مخفیانه لو رفته از هیوندای نشان می دهد که احتمال تولید مدل ۲۰۱۶ یعنی RM16 N دور از ذهن نیست و حرکت های برای به تولید رساندن این خودرو انجام شده است همچنین بیرمن نیز قول داده تا دو مدل N جدید وارد بازار شود. به هر حال همچنان باید منتظر بمانیم تا با جدیدترین محصول احتمالی از هیوندای آشنا شویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.