رونمایی از پژو ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸در نمایشگاه ۲۰۱۶پاریس

0

رونمایی از پژو ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸در نمایشگاه ۲۰۱۶پاریس

رونمایی از پژو ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸؛ ورود به بازار کراس اوورها

رونمایی از پژو 3008 و 5008؛ ورود به بازار کراس اوورها

مدل‌های ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ پژو در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ توجهات بسیاری را به خود جلب کردند.

در نمایشگاه امسال توجهات زیادی به‌سوی شاسی بلندهای پژو جلب شد. خودروهایی که علی‌رغم اسامی آشنا از طراحی‌های کاملا جدیدی بهره می‌برند.

اخیرا این خودروساز فرانسوی استراتژی‌های خود را تغییر داده است و با تبدیل مدل‌های ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ خود به کراس‌اوور، پا به عرصه‌ی رقابت در این بازار جذاب گذاشته است.

مدل ۳۰۰۸ با بهره‌گیری از پلت‌فرم EMP۲ نسبت به نسل گذشته‌ی خود ۱۰۰ کیلوگرم سبک‌تر است. در فضای داخلی این خودرو از طراحی i-Cockpit پژو استفاده شده است. i-Cockpit با استفاده از المان‌های مختلف فضایی جادار را به همراه برترین تکنولوژی‌ها در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

پژو 3008

پژو طیف وسیعی از موتورهای دیزلی و بنزینی را برای این مدل در نظر گرفته است. برای مثال، موتور ۱.۲ لیتری ۱۳۰ PS و موتور ۲ لیتری ۱۸۰ PS BlueHDI دو نمونه از موتورهای قابل انتخاب هستند و انتظار می‌رود این خودرو سال آینده وارد بازار شود.

پژو 3008

با اینکه پژو ۵۰۰۸ به یک شاسی بلند بزرگ تبدیل شده است اما به گفته‌ی کمپانی سازنده همچنان به گذشته‌ی خود پایبند است و پژو از آن به عنوان اولین شاسی بلند با قابلیت‌های یک خودروی MPV یاد کرده است.

پژو 5008

۵۰۰۸ نیز از موتورهای مشابه مدل ۳۰۰۸ استفاده می‌کند و از طراحی i-Cockpit پژو در داخل آن استفاده شده است. همچنین، به دلیل استفاده از پلت‌فرم EMP۲ نسبت به نسل قبلی خود سبک‌تر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.