مهمترین اعداد خودرویی هفته جهان +تصاویر

0

همه چیز در اطراف ما با اعداد مقایسه و سنجیده می شوند. از عملکرد فراری ۴۸۸ گرفته تا مقایسه قیمت تسلا Model S  و یک مرسدس ارزشمند. در این مقاله نگاهی می اندازیم به مهمترین اعداد خودروی هفته از برندهای آلفارومئو، فولکس واگن و بوگاتی.

مهمترین اعداد خودرویی هفته جهان

۲۶ –تعداد خودروهایی که توسط FCA قرار است تولید شود

"26- چند روز پیش نقشه ی راه ۵ ساله ی جوینت فیات و کرایسلر منتشر شد که در آن محصولات آلفارومئو، فیات، جیپ، مازراتی و رم همگی بروز رسانی خواهند شد و در این بین خودروهای جذابی مانند آلفا GTV، مازراتی آلفیری و رم TRX هلکت به چشم می خورند.

۶۰۰- اسب بخار تولیدی آلفارومئو GTV

دانستنی های جالب خودرو مشخصات فولکس واگن گلف اطلاعات عمومی خودرو تعداد قطعات بوگاتی شیرون مشخصات آلفارومئو جولیا دنیای خودرو مجله خودرو

این میزان قدرت توسط این خودرو هنگامی که چند سال دیگر به مرحله ی ساخت برسد تولید خواهد شد. اطلاعات چندان زیادی از این خودرو در دسترس نیست و فقط مشخص است که با پیشرانه های هیبرید تولید خواهد شد از تقسیم وزن عالی ۵۰/۵۰ بهره می برد و مجهز به سیستم ۴ چرخ محرک Q4 آلفارومئو می باشد.

۳۵۹۹- تعداد قطعات لگوی بوگاتی شیرون

3599- تعداد قطعات لگوی بوگاتی شیرون قیمت این لگو ۳۵۰ دلار می باشد و ۵۶ سانتی متر طول، ۲۵ سانتی متر عرض و ۱۴ سانتی متر ارتفاع دارد و حتی پیستون های این ماکت به درستی کار میکنند و مجهز به گیربکس ۸ سرعته نیز می باشد.

۴۰۰- اسب بخار تولیدی توسط فولکس واگن گلف R جدید

"400- این قدرت زمانی که خودرو در ۲۰۲۰ تولید گردد بدست می آید. این عدد بسیار بالا و هیجان انگیز است و به نسبت ۲۹۲ اسب بخار مدل فعلی قابل توجه می باشد.

۶۰- سالهایی که این خودروی فراری متعلق به صاحبش است

"60- اما حالا این خودرو روانه ی حراجی شده است. فراری ۵۰۰ موندیال متعلق به سال ۱۹۵۵ که یک خودروی مسابقه ای هم می باشد و تنها ۳ عدد از آن در دنیا موجود است وممکن است با قیمت حدودی ۷.۵ میلیون دلار در حراجی به فروش برسد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.