کرایه یک روز کرایسلر‌ C300 در کیش چند؟

0

پیش از ممنوعیت واردات خودروهای آمریکایی به مناطق آزاد کشور، این خودرو در مناطق آزاد نیز جزو محبوب‌ترین‌ها بود و تعداد قابل توجهی از آنها به مناطق آزاد کشور وارد شد.

 قیمت کرایسلر 300 در ایران  کرایسلر c300  کرایسلر اروندی  اخبار کیش  لیست کرایه خودرو  خودروهای آمریکایی در ایران  لیموزین کرایسلر 300  مشخصات کرایسلر 300  قیمت کرایسلر ۳۰۰  مجله خودرو

 کرایسلر ۳۰۰ معروف‌ترین خودرو حال حاضر کمپانی کرایسلر آمریکاست که به بازار‌‌های جهانی عرضه می‌‌‌شود. پیش از ممنوعیت واردات خودروهای آمریکایی به مناطق آزاد کشور، این خودرو در مناطق آزاد نیز جزو محبوب‌ترین‌ها بود و تعداد قابل توجهی از آنها به مناطق آزاد کشور وارد شد.

۳۰۰ یک سدان فول‌سایز آمریکایی است که با حفظ اصالت خود یعنی ابعاد بزرگ بدنه و پیشرانه‌‌های حجیم همچنان یکی از خودروهای پرطرفدار آمریکایی است. این خودرو که با نام ۳۰۰C نیز شناخته می‌‌شود برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ تولید شد. نسل اول این سدان تا سال ۲۰۱۰ روی خط تولید قرار داشت و پس از ۶ سال بازنشسته شد. در سال ۲۰۱۱ کرایسلر نسل جدید ۳۰۰ را راهی بازار‌‌های جهانی کرد و اکنون ۷ سال است که تولید آن همچنان ادامه دارد. مدل پایه کرایسلر از یک پیشرانه ۶‌سیلندر ۳.۶‌لیتری اتمسفریک سود می‌‌برد که توان تولید ۲۹۲ اسب‌بخار و ۳۵۳ نیوتون‌متر گشتاور را دارد. این خودرو دیفرانسیل‌عقب از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک برای انتقال نیرو سود می‌‌برد.

 قیمت کرایسلر 300 در ایران  کرایسلر c300  کرایسلر اروندی  اخبار کیش  لیست کرایه خودرو  خودروهای آمریکایی در ایران  لیموزین کرایسلر 300  مشخصات کرایسلر 300  قیمت کرایسلر ۳۰۰  مجله خودرو  ۲۰۱۸ Chrysler 300C قیمت کرایسلر 2018

البته مدل ۲۰۱۸ کرایسلر ۳۰۰ نیز از ویژگی های خاص خود برخوردار است و در تریم های سفری، سفری L، ۳۰۰S، Limited، ۳۰۰c به بازار عرضه می شود.  مدل های تورینگ(سفری) جدید از صندلی های پارچه ای و تایرهای آلومینیومی ۱۷ اینچ استفاده می کنند و قیمت آنها ۳۳۴۵ دلار کمتر از مدل های limited (30090 دلار) است. تمامی تریم ها به جز ۳۰۰c از موتورهای شش سیلندر و قابلیت استفاده از دو محور بهره می برند.

البته مدل ۳۰۰S از موتور شش سیلندر  قوی تری نسبت به دیگر تریم ها استفاده می کند و گزینه دیگری که در این تریم وجود دارد، استفاده از موتور ۸ سیلندر همی است که تنها با محور عقب کار می کند. مدل های گران قیمت ۳۰۰C از پیشرانه های ۵.۷ لیتری هشت سیلندر همی که تنها با محور عقب کار می کنند، استفاده می کنند و از چرم نوپای قرمز مرغوب در صندلی ها و چوب در پنل ها و دستگیره های این تریم استفاده شده است.  دو رنگ جدید دیگر به رنگ های متالیک این ماشین اضافه شده اند که عبارتند از: سبز و آبی اقیانوسی.

جالب است بدانید اکنون با ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار‌تومان می‌‌توانید یک دستگاه از این کرایسلر را به مدت یک شبانه‌روز در جزیره کیش اجاره کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.