قیمت و شرایط فروش جدید فولکس‌ واگن گلف GTI در ایران

0

ماموت خودرو فروش دو خودروی فولگس تیگوان و گلف GTI را بمناسبت عید سعید فطر آغاز می‌نماید.

در طرح جدید فروش محصولات ماموت خودرو، گلف GTI و تیگوان ۲۰۱۸ با موعد تحویل ۶۰ به متقاضیان واگذار می‌شود.

قیمت فولکس واگن گلف مشخصات فولکس واگن گلف خودروهای 2018 در ایران جدیدترین خودروهای وارداتی محصولات جدید فولکس واگن قیمت محصولات فولکس واگن واردات خودروهای لوکس قیمت هاچ بک گلف

خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
تیگوان/Tiguan ۳۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ۳۳۵/۰۰۰/۰۰۰
گلف /  Golf ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰

فولگس گلف ۲۰۱۸ با قیمتی نجومی وارد بازار شد

چند روزی میشود که حدود ۱۰ دستگاه فولگس گلف ۲۰۱۸ وارد بازار شده است.

فولگس گلف GTI که با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان از سوی نمایندگی ماموت خودرو به فروش رسیده بود هم اکنون با قیمتی حدود ۵۸۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان از سوی نمایشگاه‌داران خودرو تهران عرضه می‌شود. گلف در بازار با اختلاف قیمتی حدود ۳۰۰ میلیون تومان با نمایندگی، در حال حاضر رکورددار گرانی در ایران محسوب می‌شود.

در زیر درب موتور این خودرو یک قلب چهار سیلندر توربوشارژ با حجم دو لیتر قرار گرفته که در معیت یک گیربکس دوکلاچه اتوماتیک، نیرویی معادل ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن-متر را تولید و منتقل می‌نماید.

با توجه به بدنه هاچ‌بک نه‌چندان سنگین وزن، گلف GTI می‌تواند در حدود ۶.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این یعنی گلف نه‌تنها می‌تواند جای خالی خودروهایی همانند هیوندای جنسیس کوپه را پر کند، بلکه کاملاً توانایی رقابت با محصولات دو لیتری بی ام و را نیز در بازار ایران دارد. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که فولکس واگن گلف GTI به صورت دیفرانسیل جلو عرضه شده و شاید برای دوستداران دریفت خودروی مناسبی نباشد اما قطعاً می‌توان به عنوان یک خودروی شهری بسیار سریع روی آن حساب کرد.

فولگس گلف GTI

فولگس گلف GTI

فولگس گلف GTI

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.