تبدیل ماشین های قدیمی به اجاق طبخ پیتزا +عکس

0

با ابداع جالب هنرمند فرانسوی آشنا شوید :

یک هنرمند فرانسوی ماشین های قدیمی را به اجاق هایی برای طبخ پیتزا تبدیل می کند. این هنرمند با ساختار شکنی جالب خود مشتریانی متعدد نیز جلب کرده است.
به گزارش انتخاب به نقل از گیزمودو، معمولا وقتی صحبت از تعمیر و اصلاح خودرو می شود، ذهن اغلب افراد به سمت تعمیرگاه هایی برای تنظیم و تقویت قدرت خودرو، تقویت موتور و … می رود. بنابراین شاید اگر با روش کار بنتیتو بوفالینو؛ هنرمند سرشناس مورد نظر ما آشنا شوید، نظرتان به کلی متفاوت باشد.

خودروهای پیتزا پز دانستنی های جالب خودروهای ساندویچی خودروهای قدیمی عکس ماشین
این نخستین بار نیست که این هنرمند رفتارهایی ساختار شکن در قبال خودروها از خود نشان می دهد. پیش از این او خودروها را تبدیل به صندلی راحتی، یک چراغ غول پیکر و حتی جکوزی کرده بود .

اما به نظر می رسد هیچ یک از طرح های پیشین او به اندازه این یکی مورد استقبال قرار نگرفته اند تا جایی که بسیاری از افراد مشتری پیتزاهای ماشین پز” او شده اند و برخی نیز برای تغییر کاربری خودروی خود به سراغش می آیند.

در حال حاضر،بوفالینو با حذف  پنلهای فلزی پنجره های قدیمی یک فور موندئو،همه چیزهای غیر ضروری مانند چرخ فرمان و صندلی  را از بین برده و به راحتی یک کوره را در وسط خودرو جاسازی کرده است. وی  یک قفسه آجری موقت نیز ساخته که می تواند گرمای زیاد را حفظ کند.

نظر شما چیست؟ پیتزایی که توسط خودروی پیتزا پز درست می شود جذاب است؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.