شکست حباب خودرو از ابتدای تابستان

0

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره به میزان افزایش نرخ خودروهای سه شرکت داخلی خودروسازی اعلام کرد: با اعلام این نرخ ها امید به کاهش و تعدیل قیمت‌ها از زمان مقرر وجود دارد.

کاهش قیمت خودرو اخبار خودرو اخبار افزایش قیمت خودرو قیمت محصولات ایران خودرو اخبار مهم قیمت محصولات سایپا رئیس شورای رقابت تعیین قیمت خودرو در سال ۹۷

سعید موتمنی- رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با اشاره به دستورالعمل تنظیم قیمت را برای سال ٩٧ خودروهای داخلی از سوی شورای رقابت اظهار کرد: افزایش قیمت خودروها در هفته اخیر به دلیل عرضه کم آن ها در بازار بود که اکنون این امیدواری وجود دارد تا با مشخص شدن قیمت ها و عرضه رسمی از سوی شرکت ها، حباب خودرو کم شود.

موتمنی با اشاره به اینکه باید شورای رابت هرچه زودتر برای تعیین قیمت های دقیق آستین بالا بزند، تصریح کرد: هرچه زودتر قیمت های جدید محاسبه و اعلام شوند به نفع بازار است.

او با اشاره به وضعیت بازار وارداتی ها افزود: تا زمانی که ترخیص وارداتی ها روی روال نباشد و ترخیص آن ها منظم انجام نشود، این بازار تلطیف نمی شود. از این رو تعادل بازار وارداتی‌ها کمی نیاز به زمان دارد.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو اظهار کرد: با اعلام نرخ‌های معین شده از سوی شورای رقابت، پیش بینی می‌شود بازار خودروهای داخلی از هفته آینده آرامش و بهبود  یابد.

امروز رضا شیوا- رییس شورای رقابت- نرخ های جدید خودروهای داخلی سه شرکت خودروسازی را صادر کرد. به گفته او، از اول تیرماه امسال خودروسازان می توانند حداکثر به میزان درصدهای اعلامی قیمت محصولات خود را افزایش دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.