شرایط پیش فروش هایما S7 توربو شارژر اتوماتیک از سوی ایران خودرو

0

ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید فطر طرح فروش فوری ۴ محصول خود را اعلام کرد. این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روزچهارشنبه ۲۳ خرداد آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت

اخبار ایران خودرو شرایط فروش محصولات ایران خودرو پیش فروش محصولات ایران خودرو شرایط پیش فروش هایما S7 قیمت هایما s7 توربو مشخصات هایما S7 فروش ویژه خودرو

مصطفی خان کرمی در توضیحات بیشتر این طرح گفته است: در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان حقیقی و جلوگیری از فعالیت واسطه ها در بازار خودرو، در این بخشنامه هر کد ملی صرفا مجاز به خرید یک دستگاه خودرو است. همچنین در ثبت نام فروش اقساطی ویژه عید سعید فطر، مشتریانی که هر یک از محصولات ایران خودرو را در شش ماه گذشته خریداری کرده اند، امکان نام نویسی نخواهند داشت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اضافه کرد: در روش های پیش فروش عید سعید فطر نیز امکان صلح نامه حذف شده تا صرفا مشتری نهایی نسبت به خرید اقدام و فعالیت واسطه ها کاهش یابد.

وی با بیان این که اعمال کنترل ممکن است سبب کندی فرآیند نام نویسی شود تصریح کرد: این اقدام با هدف جلوگیری از فعالیت واسطه ها و ایجاد امکان ثبت نام برای مصرف کنندگان نهایی صورت می گیرد که در نهایت به نفع مشتریان خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با تاکید بر یکسان بودن قیمت محصولات در تمامی نمایندگی ها، گفت:‌ هیچ یک از نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور مجاز به فروش خودرو با قیمت بالاتر از کارخانه نبوده و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش از سوی مشتریان طبق قوانین برخورد خواهد شد.

خان کرمی تصریح کرد: برنامه های فروش مناسبتی و یا ماهیانه ایران خودرو پاسخگوی نیاز متقاضیان بوده و مشتریان می توانند صرفا با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات و یا نمایندگی های این خودروساز نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی به متقاضیان خرید خودرو توصیه کرد  نیاز خود به خودرو را با خرید مستقیم از شرکت ایران خودرو تامین کرده و به هیچ وجه نسبت به خرید از سود جویان و واسطه ها در بازارهای آزاد اقدام نکنند.

گفتنی است، طرح فروش ویژه عید سعید فطر مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir (در روش پیش فروش) و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور (در تمامی روش های فروش) نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.