رونمایی کیا از کراس اور تمام برقی نیرو در بوسان +تصاویر

0

کیا نیرو را می توان اولین خودروی هیبریدی و پلاگین هیبرید این برند کره دانست که با استقابل نسبتا خوبی نیز مواجه شد از همین رو کیا به سرعت نسخه تمام برقی نیرو مهیا و آماده عرضه به بازار کرده است.کیا چندی پیش رونمایی اولیه این خودرو را انجام داده و نهایتا این خودرو جهت نمایش عمومی برای اولین بار به نمایشگاه بوسان کره جنوبی آورد.

 محصولات جدید کیا موتورز  قیمت کیا نیرو  مشخصات کیا نیرو پلاگین  معرفی خودرو  مجله خودرو  انواع خودروهای هیبریدی  خودروهای 2018  شرکت کیا موتورز  تازه های خودرو  kia niro

کیا نیروی تمام برقی در نمای ظاهری خود دارای چندین تغییر به منظور متفاوت شدن ظاهر خودرو با نمونه دیگر می باشد. اولین و مهمترین تغییر باید به حذف جلو پنجره بدلیل نبود هیچ پیشرانه بنزینی و تبدیل آن به جایگاه پورت شارژ اشاره کرد. از دیگر تغییرات موجود، رنگ آبی کار شده بر روی بیشتر قطعات جزیی بدنه می باشد که  به منظور وجه تمایز ظاهری با نسخه های هیبریدی ایجاد شده است. همچنین کیا به مظنور جانمایی سیستم جذب انرژی ترمز از رینگ های چند پره جدید ۱۷ اینچی استفاده نموده است.اما در نمای داخلی نیرو  شاهد همان کابین ساده به همراه صفحه نمایش لمسی خواهیم بود که به منظور جذابیت بیشتر شش رنگ برای نور پردازی داخل کابین قابل انتخاب است.

کیا نیرو

کیا نیرو به منظور نیروی مولد به پیشرانه برقی با بیشنه قدرت ۲۰۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۹۵نیوتن متر مجهز گردیده است  از هیمن حیث کیا نیروی برقی در وضعیت بهتری نسبت به نسخه هیبریدی برخوردار است چرا که نسخه هیبریدی قدرت نه چندان قابل توجه ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر را تولید می کند. کیا نیرو برقی با این مشخصات فنی صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۷.۵ ثانیه طی می نماید در صورتی که نسخه هیبریدی همین میزان را در ۱۰.۵ ثانیه می پیماید.

کیا نیرو

کیا برای مشتریان این خودرو بنا بر نیاز خود دو نوع باطری لیتیوم یونی معرفی کرده است. گزینه اول از ۳۹.۲ کیلوات ظرفیت برخودار است و می تواند این خودرو با یکبار شارژ تا حدود ۲۴۰ کیلومتر پیش ببرد. اما گزینه دوم باطری ۶۹ کیلو وات بزرگتری می باشد که قابلیت شعاع پیماشی برابر با ۳۸۰ کیلومتر را برای این کراس اور تمامی برقی کیا ممکن می سازد.

 محصولات جدید کیا موتورز  قیمت کیا نیرو  مشخصات کیا نیرو پلاگین  معرفی خودرو  مجله خودرو  انواع خودروهای هیبریدی  خودروهای 2018  شرکت کیا موتورز  تازه های خودرو  kia niro

کیا در حاشیه این نمایشگاه احضار داشته که این خودرو در اواخر سال جاری به بازار کره و سپس به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.