رونمایی از خودروی آفرود ۲۰۱۹ سوزوکی جیمنی + تصاویر و مشخصات

0
سوزوکی اولین تصاویر رسمی از جیمنی‌های (Jimny) جدید، که آخرین جنگ‌جویان آفرودی این کمپانی محسوب می‌شوند را به نمایش درآورد.

کمپانی ژاپنی جزئیات زیادی را در خصوص این مدل جعبه‌ای خود شرح نداده و اعلام کرده که این خودرو روی شاسی‌ها نردبانی سوار شده و در دو مدل کوچک “جیمنی” و “جیمنی Sierra” در بازار داخلی این کشور ارائه می‌شود.

شاسی بلند جیمنی مشخصات سوزوکی آفرود قیمت سوزوکی جیمنی معرفی خودرو معرفی خودرو شاسی بلند دنیای خودرو مجله خودرو مشخصات خودرو آفرود خودروهای آفرود چیست محصولات جدید سوزوکی suzuki jimny

“جیمنی Sierra” با یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر در خارج از بازارهای ژاپن نیز به فروش خواهد رسید. ‌نمای جلوی این خودرو بزرگ و گسترده‌تر شده و شاهد سپرهای عضلانی و غیررنگی در آن هستیم.

سوزوکی اعلام کرده تمامی نسخه‌های جیمنی حتی مدل‌های کم گزینه آن، با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه خواهد شد و با یک سامانه انتقال قدرت ۵ سرعته دستی یا یک نسخه ۴ سرعته خودکار همخوانی دارد.

اولین تصاویری از جیمنی‌های 2019 سوزوکی

جیمنی‌های جدید سوزکی در ۳ تریم داخلی دو رنگ و ۵  مدل یک رنگ ساخته شده و کابین آنها  به وضوح تحت تاثیر مدل قدیمی “سامورائی” هستند. این تشابه در بخش تجهیزات داشبوردی نمود بیشتری داشته و کاراکتر مفید خود را در افسون حرکات آفرودی به نمایش می‌گذارد.

اولین تصاویری از جیمنی‌های 2019 سوزوکی

یک سامانه اطلاعات و سرگرمی ۷ اینچی در این خودرو به حد کفایت ظاهر شده و بسیاری از دکمه‌های کنترل‌گر این سامانه روی فرمان موجود هستند. سامانه کنترل‌گر هوای داخلی، کروز کنترل و از همه مهم‌تر سامانه ترمز هوشمند اضطراری از ویژگی‌های جیمنی‌های جدید محسوب می‌شوند.

اولین تصاویری از جیمنی‌های 2019 سوزوکی

هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از نسخه بین‌المللی و واقعی جیمنی‌های ۲۰۱۹ اعلام نشده، اما انتظار می‌رود یکی از آنها را در نمایشگاه خودرویی ژنو ببینیم.

اولین تصاویری از جیمنی‌های 2019 سوزوکی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.