همکاری «سگولا» و «کرمان خودرو» برای تولید خودروی برقی

0

مارچلو موداتی از مدیران شرکت سگولای ایتالیا در اولین فروم بین المللی آینده صنعت خودرو، از همکاری این شرکت و کرمان خودرو برای تولید خودروی برقی خبر داد.
این مدیر ارشد شرکت سگولا، ورود به حوزه تولید خودروهای برقی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواند و افزود: تغییرات در خودرو و حمل و نقل در آینده ای نه چندان رخ خواهد داد و این تغییر حتمی است.

مارچلو موداتی  تولید خودرو برقی در ایران  اخبار کرمان موتور  اخبار مهم  محصولات جدید کرمان موتور  مشخصات خودرو برقی  قیمت خودرو برقی  مدیر شرکت سگولا  قرارداد خودرویی

وی ادامه داد: شرکت های بزرگی همانند رنو، نیسان و بی وای دی سال هاست که در زمینه خودروهای برقی فعالیت می کنند و حالا ما در ایرانیم که برای این تغییر به صنعت خودروی کشور شما کمک کنیم.

موداتی افزود: ما یک شرکت خصوصی هستیم که در فرانسه کار را استارت زدیم اما امروز در سراسر جهان از جمله ایران دفاتر خود را تاسیس کرده ایم.

وی گفت: ما می خواهیم معنای جدیدی در صنعت خودرو داشته باشیم و در این اتفاق دانشگاه ها نیز نقش موثری خواهند داشت.چینی ها قادر هستند در زمینه خودروهای برقی فعالیت زیادی انجام دهند و شک نکنید آینده خودروهای برقی در دست چین خواهد بود.

مارچلو موداتی ادامه داد: ما در برنامه های خود برای افزایش امنیت از سیگنال استفاده می کنیم که حرکت جدیدی است.ما در ایران هستیم تا دانش و اطلاعات خود را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار دهیم.

موداتی گفت: صنعت خودرو باید برای پاسخ دادن به ناز مشتریان خود راه حل های جدید داشته باشد و ما این راه حل ها را ارائه می کنیم.جاده ها یکی از زیرساخت های مهم در حوزه آرامش مردم در هنگام رانندگی است و ما در این زمینه برای ارتباط جاده ای نیز برنامه و پلن ارائه می دهیم.

وی ادامه داد: وقتی شما خودروی خودران داشته باشید خطر تصادف کم می شود چون سیستم های کانکت ریسک رانندگی را کاهش می دهد.در خودروهای کانکتینگ و خودران سهم جاده در تصادفات بسیار کاهش می یابد.تولید کنندگان خودرو باید روی کیفیت بدنه ایربگ و سنسورهای خود کار کنند.

موراتی در پایان تصریح کرد: بازار ایران دارای عمر متوسط بالایی هست و ما باید از تصادفات جاده ای جلوگیری کنیم.
ما تنها نمی توانیم از پلیس برای کاهش تصادف بهره ببریم و باید از سیستم های کانکتینگ و خودران نیز به ذین منظور استفاده کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.