معرفی سیستم های الکتریکال و آپشن های خودرو دنا

0

نصب آپشن دنا ،مانیتور دنا ،تجهیزات سفارشی دنا ،سیستم صوتی دنا ،تجهیزات جانبی دنا ،آپشن های دنا پلاس ،آپشن های دنا معمولی ،سوییچ دنا

لیستی از آپشن‌ھا و تجھیزات خودروی دنا و نحوه استفاده از آنھا که پاسخ سوالات متداول کاربران می باشد در جملات خبری کوتاه تھیه شده است که به شرح ذیل می‌باشد .

نکات قابل توجه جھت بھره برداری مشتریان خودروی دنــــــــــا از ویژگی ھای محصول :

۱- در ھنگام قفل بودن خودرو با فشردن یک باردکمه شماره ١ ریموت ، فقط درب راننده باز می شود و با فشردن بار دوم دربھای دیگر باز می شود.

۲ – چهار عدد پیچ مخصوص رینگ فولادی جھت استفاده ازتایر زاپاس در مواقع نیاز در داخل مجموعه جک و آچار چرخ قرار دارد.

۳- زمانیکه ایربگ فعال می باشد از قرار دادن ھرگونه جسم خارجی برروی ایربگ ھا خوداری نمایند.

۴- صندلی عقب خودرو به سیستم ایزوفیکس مجھز شده که برای نصب صندلی ھای کودک مناسب است.

۵- آینه ھای جانبی با فشردن ٢ بار دکمه قفل دربھا از روی ریموت با فاصله زمانی زیر ۵ ثانیه بسته می شود.

۶- برای بسته شدن آینه ھا زمانی که داخل خودرو ھستیم کلید تنظیم آینه را ١٨٠ درجه چرخانده و به سمت عقب فشار دھید و برای باز کردن آینه ھا کلید مذکور را به سمت جلو فشار دھید.

http://denasavaran.ir/wp-content/uploads/2017/04/DENA-denasavaran.ir-3-800x445.jpg
۷- قرار داشتن کلیدھای کنترل سیستم مولتی مدیا و کلید ھای سیستم کروز کنترل برروی غربیلک فرمان

۸- خودرو به سیستم ھندزفری موبایل با تکنولوژی BLUETOOTH مجھز شده است.

۹- در ھنگام حرکت خودرو و به جھت حفظ مسائل ایمنی و جلوگیری از بروز تصادفات، مالتی مدیا ( دیدن فیلم ) به صورت اتوماتیک قطع می گردد.

۱۰- خودرو به صندلی ھای برقی سرنشین ھای جلو مجھز شده است.

۱۱- سیستم ھشدار بازبودن دربھای خودرو در سیستم مولتی مدیا و پشت آمپر قابل رویت است.

۱۲- خودرو به سیستم تھویه ھوای اتوماتیک مجھز شده است.

۱۳- برای باز کردن در صندوق عقب از داخل اتاق در صورت توقف خودرو ، پس از باز کردن سوئیچ دکمه مربوط به آن حداقل به مدت ١.۵ ثانیه فشرده شود.

۱۴- دکمه ٣ روی ریموت را برای باز کردن درب صندوق عقب ٢ بار پیاپی فشار دھید.

۱۵- ھنگامی که دزدگیر فعال است، با زدن دکمه بسته روی کنترل از راه دور فلاشر برای ۵ ثانیه چشمک می زند، این حالت برای یافتن خودرو در میان سایر خودروھا مفید است

۱۶- برای بدرقه راننده در تاریکی پس از خاموش نمودن خودرو و خارج نمودن سوئیچ در مدت زمان کمتر از ١ دقیقه دسته راھنما را به سمت خود بکشید و از خودرو خارج شده و خودرو را قفل کنید، چراغ ھای جلو روشن شده ، به صورت خودکار پس از ٣٠ ثانیه ، خاموش خواھند شد.

۱۷- یک باکس اضافه داخل داشبورد قرار دارد که فضای مناسبی برای نگھداری مدارک است.

۱۸- سنسور دنده عقب :این سیستم مجھز به ٣ سنسور ھوشمند است که برروی سپر خودرو قرار گرفته و به شبکهء الکترونیک داخل خودرو متصل می شوند.

 آپشن های دنا  قیمت دنا  مشخصات دنا  مزایا و معایب دنا پلاس  امکانات دنا  ایرادات دنا  تعمیرات تخصصی دنا  اطلاعیه فنی ایران خودرو  دفترچه راهنمای دنا  نصب آپشن دنا  تجهیزات جانبی دنا  مانیتور دنادانلود فایل آپشن های خودروی دنا
موتور دنا همان موتور EF7 است، که ۱۱۴ اسب بخار قدرت دارد و با توجه به وزن دنا که ۱۲۷۷ کیلوگرم است، نمی توان انتظار شتاب خیلی خوبی را از آن داشت. اما دنا با داشتن پدال گاز برقی و ضرایب خوب دنده‌ها، حس شتاب گیری بهتری نسبت به سمند EF7 و سمند SE دارد (همین موتور را دارند). عایق بندی موتور نیز خوب انجام شده و این امر باعث شده تا صدای موتور کمتر از سمند وارد کابین ‌شود. حتی در دور موتورهای بالا، زوزه‌ موتور آزاردهنده نیست.

دانلود فایل آپشن های خودروی دنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.