معرفی سریع ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۸ + عکس

0

خودروهایی که با پا گذاشتن روی پدال گاز آدرنالین را در خون شما پمپاژ می کنند، خودروهایی هستند که عشق سرعت ها برای آن ها جان می دهند. اگر چه هر روزه رکورد سریع ترین خودروهای جهان توسط خودروهای مدرن جدید شکسته می شود اما هر یک از این خودروها دستکم برای مدت کوتاهی در صد سریع ترین خودروهای جهان باقی می مانند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ مورد از سریع ترین خودروهای جهان که در رتبه بندی سال ۲۰۱۸ در صدر این فهرست قرار گرفته اند آشنا کنیم.

۱- خودرو Hennessey Venom GT Spyderسریع ترین خودروهای جهان

خودرو فوق العاده زیبا و قدرتمند Hennessey Venom GT Spyder در ۱۴ فوریه سال میلادی کنونی با ثبت رکورد ۴۳۲٫۷۶۴ کیلومتر بر ثانیه توانست از رکورد سرعت خودرو Bugatti Veyron Super Sport که رکورد ۴۳۱٫۷۷۶  کیلومتر را بر جای گذاشته بود عبور کرده و در صدر سریع ترین خودروهای جهان قرار گیرد.

۲- خودرو Bugatti Chironسریع ترین خودروهای جهان

خودرو Bugatti Chiron در کمتر از ۲٫۵ ثانیه از سرعت صفر به ۹۹٫۲ کیلومتر در ساعت، در کمتر از ۶٫۵ ثانیه از صفر به ۱۹۸٫۴ کیلومتر در ساعت و در کمتر از ۱۳٫۶ ثانیه از صفر به سرعت ۲۹۷٫۶ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. بوگاتی گفته که سرعت این خودرو می تواند از ۴۳۲ کیلومتر در ساعت نیز عبور کند اما به خاطر ملاحظات ایمنی این سرعت هدفگیری نشده است.

۳- خودرو Bugatti Veyron Super Sportسریع ترین خودروهای جهان

با رکورد سرعت ۴۲۷٫۶ کیلومتر در ساعت خودرو Hennessey حدود ۳٫۴ کیلومتر در ساعت سرعت کمتری نسبت به Veyron داشت اما هنسی با رد کردن ادعای رکورد رسمی بوگاتی اعلام کرد که وایرون سوپر اسپورت که این خودرو برای رسیدن به رکورد سرعت بالاتری ۴۳۱٫۱ کیلومتر در ساعت دیگر نمی توانست در اختیار مصرف کنندگان شخصی قرار بگیرد. این کمپانی اعلام کرد که خودرو هنسی ونوم جی تی آن اما با تمام ملاحظات ایمنی و قانونی ساخته شده و سرعت آن در مرحله تولید محدود شده تا بتواند به عنوان یک خودرو شخصی در جاده ها حضور داشته باشد، مولفه ای که بوگاتی در ساخت خودرو وایرون لحاظ نکرده است.

۴- خودرو Koenigsegg Agera R

سریع ترین خودروهای جهان

خودرو Koenigsegg Agera R به عنوان یکی از سریع ترین خودروهای جهان توانسته رکورد ۳۹۵ کیلومتر در ساعت را به ثبت رسانده و نشان داده که می تواند در ۲٫۸ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. در سال ۲۰۱۵، پلیس ابوظبی خودرو Lykan HyperSport را به عنوان خودرو سازمانی خود خریداری کرد. لازم به ذکر است که پلیس ابوظبی ۷ دستگاه از این خودرو را در اختیار دارد و این موضوع بدین معناست که تنها ۶ دستگاه دیگر از این خودرو برای خرید در دسترس قرار دارد.

۵- خودرو ۹FF GT9-Rسریع ترین خودروهای جهان

این خودرو بسیار قدرتمند و سریع می تواند سرعت خود را به ۴۱۱٫۲ کیلومتر در ساعت برساند. ۹FF GT9-R با موتور ۶ لیتری ۶ سیلندر خود می تواند ۱٫۱۲۰ اسب بخار نیرو تولید کند. این خودرو یکی از بهترین و سریع ترین خودروهای جهان است که می تواند سرعت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت را در عرض ۲٫۹ ثانیه و سرعت صفر تا ۳۰۴ کیلومتر در ساعت را در کمتر از ۱۶ ثانیه بدست به ثبت برساند.

۶- خودرو SSC Ultimate Aeroسریع ترین خودروهای جهان

خودرو SSC Ultimate Aero رکورد سرعت خود را در سال ۲۰۰۷ در یک بزرگراه در واشنگتن به ثبت رساند و توانست به سرعت ۴۱۲٫۲۲ کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو رکورد خود به عنوان صدرنشین فهرست سریع ترین خودروهای جهان تا سال ۲۰۱۰ و تولید وایرون سوپر اسپورت در اختیار داشت که توانست با ۴۳۰٫۹۸ کیلومتر بر سرعت به صدر فهرست سریع ترین خودروهای جهان صعود کند و SSC Ultimate Aero را بعد از ۳ سال صدرنشینی پایین بکشد.

۷- خودرو Koenigsegg Regera سریعترین خودروهای جهان  سریعترین خودروهای دنیا  سریعترین سوپراسپرت  دنیای خودرو  مجله خودرو  سرعت بوگاتی شیرون  Koenigsegg Regera ثبت رکورد گینس

خودرو Koenigsegg Regera به گفته سازندگانش محدودیت سرعت ۴۱۰ کیلومتر در ساعت را داراست و در کمتر از ۲٫۷ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر  در ساعت می رساند. این خودرو قادر است که سرعت صفر تا ۳۰۰ کیلومتر را در ۱۰٫۹ و سرعت صفر تا ۴۰۰ کیلومتر را در ۲۰ ثانیه محقق سازد.

۸- خودرو Dauer 962 Le Mans Porscheسریع ترین خودروهای جهان

خودروی زیبای Dauer 962 Le Mans Porsche با وزن ۱۰۸۰ کیلوگرم حدود ۱۸۰ کیلوگرم سنگین تر از خودرو ۹۶۲ raceca است اما نسبت قدرت به وزن آن هنوز هم بهتر از ماشین فرمول یک مک لارن به نظر می رسد. رسیدن از سرعت صفر به ۱۰۸ کیلومتر تنها در ۲٫۶ ثانیه با دنده یک محقق خواهد شد. ۵ ثانیه بعد می توانید سرعت خود را به دو برابر مقدار قبل برسانید و در نهایت می توانید به سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت برسید. البته سرعت این خودرو در یک پیست آزمایشی تا ۴۰۴٫۶ کیلومتر بر ساعت نیز به ثبت رسیده است.

۹- خودرو Lykan Hypersportسریع ترین خودروهای جهان

این خودرو نشان داده که می تواند به سرعت ۳۹۵ کیلومتر در ساعت نیز دست یابد و در کمتر از ۲٫۸ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. در ژوئن ۲۰۱۵، پلیس ابوظبی تعدادی از این خودرو را خریداری کرد.

۱۰- خودرو Koenigsegg CCXسریع ترین خودروهای جهان

موتور این خودرو می تواند ۷۹۵ اسب بخار نیرو تولید کند، بدین ترتیب Koenigsegg CCX قادر است که سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۳٫۲ ثانیه به ثبت رسانده و در نهایت به سرعت ۳۹۲ کیلومتر برسد. در مقایسه با نسخه CCR  حداکثر سرعت این خودرو حدود ۵ کیلومتر در ساعت بیشتر و دستیابی آن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیز نیم ثانیه بیشتر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.