میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل ۲۰۱۹ معرفی شد +عکس و مشخصات

0

میتسوبیشی اوتلندر PHEV در اواخر سال گذشته توسط آرین موتور تابان بعنوان پرفروشترین شاسی بلند پلاگین هیبرید جهان به بازار ایران معرفی شد . این خودرو فوق العاده که به جدیدترین تکنولوژی های روز جهان مجهز شده است که در سال ۲۰۱۹ بروزرسانی هایی در بخش طراحی و قطعات فنی تجربه کرده است.

 معرفی خودرو شاسی بلند  محصولات جدید میتسوبیشی  قیمت میتسوبیشی اوتلندر  بررسی میتسوبیشی اوتلندر  قیمت اوتلندر هیبریدی  مشخصات میتسوبیشی اوتلندر  خودروهای 2019  تازه های خودرو  مجله خودرو

نسل فعلی این خودرو از پیشرانه ۲.۴ لیتری  با قدرت ۱۲۱ اسب بخار و گشتاور ۱۹۰ نیوتن بر متر بهره می برد اما مدل ۲۰۱۹ اوتلندر PHEV با تغییرات صورت گرفته به قدرت ۱۳۵ اسب بخار و گشتاور ۲۱۱ دست پیدا کرده است. همچنین موتور الکتریکی محور عقب قدرتی برابر با ۹۵ اسب بخار دیگر را به مجموع خروجی این خودرو می افزاید.باطری این خودرو نیز افزایش ۱۰ درصدی را تجربه کرده و به ۱۳.۸ کیلوات ساعت رسیده است.

مجموع تغییرات فوق باعث شده که حداکثر سرعت این خودرو در حالت تمام الکتریکی با افزایش ۱۰ واحدی به ۱۳۰ کیلومتر در ساعت برسد.از این رو میزان شتاب صفر تا ۱۰۰ اوتلندر PHEV با نیم ثانیه کاهش به ۱۰.۵ ثانیه ارتفا یافته است.این در حالی است که میتسوبیشی اعلام کرده حداکثر سرعت این شاسی بلند به ۱۷۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2019

تمامی عوامل فوق باعث شده شعاع حرکتی اوتلندر پلاگین هیبریدی در حالت تمام الکتریکی به ۵۰ کیلومتر افزایش یابد و در حالت ترکیبی مصرف سوخت آن تنها ۲  لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. همچنین اوتلندر پلاگین هیبریدی ۲۰۱۹ در هر کیلومتر تنها ۴۶ گرم دی‌اکسید کربن آزاد می‌کند.
البته این خودرو تغیرات دیگری در برخی از قطعات فنی نظیر  جذب‌کننده‌های شوک جلو و عقب بازنگری شده، نسبت فرمان تغییر یافته، سیستم کنترل کشش به‌روز شده و نصب دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر در اکسل جلو را تجربه کرده است.

میتسوبیشی در مدل ۲۰۱۹ اوتلندر PHEV دو حالت رانندگی برفی و اسپرت را افزوده است که در حالت برفی میزان چسبندگی در زمان شروع حرکت را بیشتر نموده است.همچنین در حالت اسپرت واکنش به پدال گاز و میزان چسبندگی بهبود می یابد.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2019

بروزرسانی این خودرو فقط به بخش قطعات فنی منتهی نشده است چرا نمای ظاهری در قسمتهای مختلف نیز دچار تغییراتی شده است .استفاده از رینگ‌های ۱۸ اینچی دو رنگ، نمای جلوی جدید با جلوپنجره متفاوت، سپر جدید، مه شکن‌های متفاوت و چراغ‌های جلوی LED بروزرسانی شده به جذابیت های بصری خودرو افزوده است. همچنین در نمای عقب اسپویلر سقفی بزرگ‌تر و سپر متفاوت به چشم می‌خورد.

نمای داخلی اوتلندر PHEV  مدل ۲۰۱۹ هم به منظور هماهنگی با نمای ظاهری تغییراتی را متحمل شده است. صندلی‌های جلوی راحت‌تر با حمایت جانبی بیشتر، پشت آمپرهای جدید، دکمه جدید سیستم چهار چرخ محرک و جانمایی متفاوت برخی دکمه‌ها از جمله این تغییرات محسوب می گردد.

میتسوبیشی اعلام کرده این خودرو از سپتامبر سال جاری به بازار های اروپایی عرضه خواهد شد اما اعلام نظر در خصوص قیمتگذاری را به زمان عرضه موکول کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.