بررسی ۵ مدل جدید MG در آستانه ورود به بازار

0

اشکان آثار: MG فعالیتش را از سال ۱۳۸۹ و با مدل ۵۵۰ در بازار ایران آغاز کرد و به سرعت به برندی محبوب در بازار ایران بدل شد. این برند مدل های ۶، ۳۵۰، جی تی، جی اس و ۳ را نیز در سال های بعد به صورت وارداتی به بازار عرضه کرد و مدتی را در غیبت به سر برد تا این که شرکتی با عنوان گروه صنعت خودرو آذربایجان خبر از آغاز تولید مدل ۳۶۰ داد.

نمایندگی مجاز واردات خودرو اخبار واردات خودرو سوابق اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور شرکت های مجاز وارد کننده خودرو

با آغاز تولید مدل ۳۶۰ برندت MG وارد فاز جدیدی از فعالیت در ایران از جنس تولید به جای واردات شد و مدتی قبل نیز خبر تولید دیگر محصولات MG در شرکت ام جی فردا موتور در شهر سمنان منتشر شد. این برند چینی در ادامه فعالیت هایش در بازار ایران هفته گذشته ۵ مدل جدید را در شوروم مرکزی این برند در تهران به نمایش گذاشت و این بهانه ای بود تا برای اولین بار با سبد محصولات جدید MG برای بازار ایران دیداری داشته باشیم.

سبد محصولات ام جی شامل چه مدل هایی است؟

MG ZS یک کراس اوور کوچک است که از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی استفاده می کند که توان تولید ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را داراست. این نیرو توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

بازگشت شوالیه با دست پر به ایران

ام جی نسل جدید ۶ را با طراحی جدید و پیشرانه قوی تری عرضه کرده که دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با توان تولید ۲۰۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است.

بازگشت شوالیه با دست پر به ایران

هاچ بک دوست داشتنی ام جی نیز زیر تیغ جراحی رفته است و از جدیدترین سبک طراحی ام جی بهره می برد. این هاچ بک از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری بهره می برد که توان تولید ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را داراست. جدای از تغییر چهره، طراحی داخلی MG3 نیز دستخوش تغییراتی قرار گرفته و حال خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک جدید و به مراتب کارآمدتر ساخت آیسین ژاپن است.

محصولات جدید ام جی MG قیمت ام جی 550 قیمت ام جی GS قیمت ام جی 3 مشخصات ام جی 6 مشخصات ام جی جی تی تازه های خودرو در ایران قیمت خودروهای موجود در ایران مشخصات ام‌ جی RX5 قیمت ام‌ جی RX5 مجله خودرو

ام جی نیز مانند دیگر خودروسازان به ساخت خودروهای الکتریکی روی آورده و کراس اوور RX5 الکتریکی را معرفی کرده است. این مدل دارای باتری های لیتیومی است که با یک بار شارژ، ۳۲۰ کیلومتر را طی می کند. این خودرو از تمامی سیستم های ایمنی و رفاهی بهره می برد و دارای سیستم تشخیص فرامین صوتی است.

بازگشت شوالیه با دست پر به ایران

RX5 دارای نسخه های بنزینی، برقی و هایبرید است که در حال حاضر تنها نسخه بنزینی برای عرضه در ایران در نظر گرفته شده است. این کراس اوور میدسایز دارای دو مدل دیفرانسیل جلو و AWD است که نه تنها در حالت انتقال نیرو بلکه در تجهیزات نیز با هم متفاوت هستند. نسخه بنزینی از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با توان ۲۱۷ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد.

بازگشت شوالیه با دست پر به ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.