آشنایی با ۱۰ خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند +تصاویر و مشخصات

0

درحالی‌که شما در کشورمان می‌توانید یک خودروی صفر خریداری کرده و پس از ۱۰ سال آن را با بهایی بیشتر از زمان خرید خود بفروشید (!)، مطالعه جدیدی در آن طرف دنیا انجام شده و ۱۰ خودرو با بیشترین میزان افت قیمت را معرفی کرده است.

افت قیمت خودروهای خارجی قیمت خودروهای خارجی قیمت بیوک انکور قیمت کادیلاک قیمت فولکس واگن جتا بازار خودروهای خارجی بازار خرید و فروش خودرو قیمت خودروهای دست دوم مجله خودرو

بنا به گفته‌ی وب‌سایت iSeeCars.com، پس از سه سال استفاده، بهای یک خودرو به‌صورت متوسط ۳۵ درصد کاهش می‌یابد اما همه‌ی خودروها این‌گونه نیستند. در واقع بیشترین میزان افت قیمت برخی خودروها در سه سال بین ۴۶ تا ۵۲ درصد ارزش اولیه بوده و به همین دلیل این خودروها گزینه‌ای ایده آل در بازار دست‌دوم‌ها هستند.

این وب‌سایت برای مطالعه موردبحث بیش از ۴.۱ میلیون قرارداد فروش خودرو را تحلیل کرده و مدل‌هایی که را پس از سه سال بیشترین افت قیمت داشته‌اند معرفی کرده است.

در این لیست شاهد حضور ۶ خودروی لوکس و ۴ خودروی عادی هستیم. همچنین تعداد خودروهای وارداتی به آمریکا با مدل‌های داخلی یکسان هستند.

۱۰-بیوک انکلیو آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

قیمت متوسط یک بیوک انکلیو سه سال کارکرد برابر با ۲۶۶۲۰ دلار است که نشان می‌دهد قیمت این خودرو پس از سه سال ۴۶.۸ درصد افت می‌کند. این میزان افت قیمت ۱.۳ برابر بیشتر از افت قیمت متوسط می‌باشد.

۹-کادیلاک SRX آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

میزان افت قیمت این خودرو نیز ۱.۳ برابر بیشتر از حد متوسط بوده و در طی سه سال شاهد افت ۴۷.۲ درصدی قیمت کادیلاک SRX خواهید بود. متوسط قیمت یک کادیلاک SRX سه‌ساله برابر با ۲۶۲۹۱ دلار است

۸-آئودی A3 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

هفت خودروی دیگر این لیست همگی افت قیمت ۱.۴ برابری بیشتر در مقایسه با حد متوسط دارند و آئودی A3 نیز پس از سه سال استفاده افت قیمت ۴۷.۹ درصدی خواهد داشت. افرادی که به دنبال یک A3 کارکرده هستند می‌توانند این خودرو را با قیمت حدود ۲۱۱۲۰ دلار پیدا کنند.

۷-فولکس‌واگن جتا آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

قیمت فولکس‌واگن جتا پس از سه سال استفاده ۴۸.۱ درصد افت پیدا می‌کند و نسخه‌های کارکرده آن را می‌توان با بهای حدود ۱۳۱۵۷ دلار پیدا کرد.

۶-کرایسلر ۲۰۰ آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

این خودرو دیگر تولید نمی‌شود بنابراین اگر واقعاً خواهان این خودرو هستید باید در بازار دست‌دوم‌ها دنبالش باشید. قیمت متوسط یک کرایسلر ۲۰۰ سه‌ساله در بازار ۱۴۰۱۱ دلار است که افت قیمت ۴۸.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

۵-فورد تاروس آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

همانند کرایسلر ۲۰۰، فورد تاروس نیز تولید نمی‌شود. برای نشستن پشت فرمان یک تاروس سه‌ساله باید به‌طور متوسط ۱۸۰۹۸ دلار هزینه کنید که به این ترتیب مالک اولیه افت قیمت ۴۹.۷ درصدی را تجربه کرده است.

۴-ب ام و سری ۳ آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

ب ام و سری ۳ یکی از محبوب‌ترین خودروهای لیزینگی بازار است بنابراین در بازار دست‌دوم‌ها می‌توانید نمونه‌های زیادی از این خودرو را پیدا کنید. متوسط بهای سری ۳ کارکرده ۲۴۰۲۴ دلار است که حاکی از افت ۴۹.۸ درصدی می‌باشد.

۳-مرسدس بنز E کلاس آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

موضوع سورپرایز کننده اینکه مرسدس بنز C کلاس در این لیست حضور ندارد ولی برادر بزرگ‌تر آن یعنی E کلاس در رتبه سوم قرار گرفته است. متوسط قیمت یک E کلاس سه سال کارکرد در بازار ۳۴۰۱۰ دلار است که نشان دهنده افت قیمت ۴۹.۹ درصدی در این بازه زمانی می‌باشد.

۲-فولکس‌واگن پاسات آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

سدان میان‌سایز فولکس در عرض سه سال ۵۰.۷ درصد از ارزش اولیه خود را از دست می‌دهد و با حدود ۱۴۹۰۶ دلار می‌توان نمونه‌های آن را در بازار پیدا کرد.

۱-ب ام و سری ۵ آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

این خودرو پس از سه سال استفاده بیشترین میزان افت قیمت را خواهد داشت به گونه‌ای که ۵۲.۶ درصد از ارزش اولیه خود را از دست می‌دهد که ۱.۵ برابر بیشتر از حد متوسط می‌باشد. خریداران می‌توانند با بودجه‌ای حدود ۳۰۸۴۶ دلاری این خودرو را در بازار دست‌دوم‌ها پیدا کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.