رونمایی از شاسی بلند اسپرت شورولت بلیزر ۲۰۱۹ + تصاویر و مشخصات

0

جنرال موتورز از شاسی‌بلند سایز متوسط شورولت بلیزر مدل ۲۰۱۹ رونمایی کرد که بر خلاف گذشته، دارای طراحی اسپرت و جوان‌پسند است.

بالاخره شورلت از مدل بلیزر مدل ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد. این خودرو یک کراس  اوور است که ما بین مدل اکونوکس و تراورز قرار می گیرد و دارای طراحی بسیار خشن و اسپرتی می باشد و این نکته بسیار عجیب به نظر می آید که هیچگونه شباهتی بین طراحی این شاسی بلند و کامارو ۲۰۱۹ دیده نمی شود.

 معرفی خودرو معرفی خودرو شاسی بلند قیمت شورلت بلیزر مشخصات شورلت بلیزر دنیای خودرو مجله خودرو بهترین شاسی بلند محصولات جدید شورولت خودروهای 2019 مشخصات شورلت کامارو chevrolet blazer شاسی بلند اسپرت

شورولت اکینوکس در کلاس خودروهای شاسی‌بلند با سایز کوچک ساخته شد و شورولت تراورس نیز به عنوان شاسی‌بلند فول سایز شناخته می‌شود، در حالی که شکاف عمیقی بین این دو مدل خودرو وجود داشت، خودروساز آمریکایی جنرال موتورز قصد دارد آن را با ارائه مدلی جدید پر کند. البته از مدت‌ها پیش نیز شایعاتی در مورد یک مدل کراس‌اور سایز متوسط وجود داشت که سرانجام انتظارها به پایان رسید و زمزمه‌هایی از بازگشت شورولت بلیزر (Chevrolet Blazer) به گوش رسید.

نمای جلوی این خودرو شباهت بسیاری با جیپ چروکی دارد و چراغ های روز این خودرو جدا از چراغ  های این کراس اوور و بالاتر از آن ها قرار گرفته است که دور یک جلو پنجره ی نسبتا بزرگ دید می شوند. شورلت بلیزر جدید در نمای جانبی خود طراحی بسیار اسپرتی دارد و خطوط بسیاری در این قسمت به چشم می خورد. یکی از چراغ های جلو تا آینه بغل ها، یکی از قوس گلگیر جلو به سمت دستگیره ها که در ستون D به دو انتها تقسیم می گردد و یکی هم از گوشه ی سمت چپ درب جلو تا گوشه ی سمت راست درب عقب.

نتیجه تصویری برای ‪engin chevrolet blazer 2019‬‏

زیر کاپوت شاسی‌بلند شورولت بلیزر از پیشرانه‌ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر خطی یا پیشرانه ۳.۶ لیتری خورجینی ۶ سیلندر استفاده می‌شود. تنها جعبه دنده موجود روی این مدل، نوعی جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک است. قدرت و گشتاور پیشرانه چهار سیلندر، به ترتیب ۱۹۳ اسب بخار و ۲۵۵ نیوتون‌متر است. در حالی که پیشرانه ۶ سیلندر می‌تواند قدرتی برابر ۳۰۵ اسب بخار و گشتاوری برابر ۳۶۵ نیوتون‌متر تولید کند؛ هر دو این پیشرانه‌ها مجهز به فناوری استاپ-استارت هستند.

پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر قادر است وزنی برابر ۲۰۴۰ کیلوگرم را یدک بکشد که به نظر مناسب می‌آید. مدل‌های دو دیفرانسیل شورولت بلیزر دارای قابلیت انتخاب حالتی هستند که در آن، فقط چرخ‌های جلو نیرو دریافت کنند. در تیپ‌های RS و پریمیر نیز از سیستم تمام چرخ محرک (دو دیفرانسیل) مجهز به کلاچ دوقلو با طراحی پیچیده‌تری استفاده می‌شود. جنرال موتورز اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تولید مدل هیبریدی شورولت بلیزر وجود ندارد

در داخل نیز این خودرو از طراحی راننده محور و ارگونومیک مانند دریچه های هوای دایره شکل، دستگیره های متعدد و فضای نرم برای زانو بهره می برد و همچنین برخی المان های کامارو هم در داخل این خودرو دیده می شود. فضای بار شورلت برای اولین بار مجهز به سیستم مدیریت شده است که این سیستم از یک جدا کننده استفاده می کند تا با ریل های مخصوص بتوان فضای امن و مناسبی برای وسایل کوچک فراهم کرد.

تکنولوژی های به کار رفته در این خودرو نیز بسیار فراوان و کاربردی هستند. از این لیست می توان به درب برقی داشبورد، شارژر بی سیم تلفن همراه، ۶ ورودی USB و درب صندوق برقی بدون نیاز به دست در نسخه های پریمیر و RS اشاره نمود. علاوه بر این ها کروز کنترل تطبیقی،  سردکن و گرمکن صندلی و گرمکن فرمان اتوماتیک  با قابلیت کنترل از روی ریموت خودرو نیز یافت می شود.
درباره ی قیمت این خودرو اطلاعاتی در دسترس نیست و قرار است اوایل سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.