خودروهای خانوادگی با قیمت کمتر از صد میلیون تومان در بازار جهان +عکس

0

با توجه به اینکه خانواده ها زمان زیادی را در خودرو سپری می کنند، پیدا کردن خودروی خانوادگی برتر برای آنها اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افرادی که در گذشته خودروهای خانوادگی معمولی مانند سدان ها و استیشن ها را انتخاب می کردند، اکنون سراغ SUVها و کراس اوورها رفته اند ولی بازار خودروهای خانوادگی هنوز هم رونق دارد. هنوز هم این بخش از بازار فروش بالایی دارد و بسیار رقابتی است.
ممکن است شخصا به یک خودروی رودستر کوچک علاقه مند باشید اما وقتی که صاحب فرزند شدید، به یک خودروی خانوادگی کاربردی نیاز پیدا می کنید. این خودرو باید جادار باشد و به اندازه کافی امکانات داشته باشد تا سرنشینان را سرگرم کند. با این حال خرید یک خودروی خانوادگی بزرگ تر لزوما به این معنا نیست که صاحب یک خودروی کسل کننده شده اید یا حساب بانکی شما خالی شده است!

 قیمت کیا سول مشخصات کیا سول مشخصات هیوندا النترا قیمت هیوندای النترا قیمت هوندا سیویک مشخصات هوندا سیویک قیمت خودروهای خارجی دست دوم مجله خودرو معرفی خودرو بهترین خودروی خانوادگی قیمت فولکس واگن جتا مشخصات فولکس واگن جتا قیمت تویوتا کرولا مشخصات تویوتا کرولا
این روزها از سدان ها گرفته تا کراس اوورها انتخاب های زیادی برای یک خودروی خانوادگی وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی های کاربردی مورد نیاز خانواده ها را با قیمتی ارزان ارائه می دهند. اگر بخواهیم ویژگی های یک خودروی خانوادگی خوب را به طور خلاصه بیان کنیم می توان به مواردی مانند امکانات فراوان، ارزش بالا در برابر مبلغ پرداختی، صندوق و کابین جادار، هزینه نگهداری پایین و جنبه های کاربردی متنوع اشاره کرد. علاوه بر این یک خودروی خانوادگی خوب باید ایمن باشد، هندلینگ خوبی داشته باشد، مصرف سوخت و آلایندگی پایینی داشته باشد و از دوام بالا و کیفیت مناسبی برخوردار باشد. با در نظر گرفتن این موارد و تعداد اعضای خانواده می توان گزینه مناسب را انتخاب کرد. در ادامه ۱۰ خودروی خانوادگی برتر با قیمت کمتر از ۲۰ هزار دلار را معرفی می کنیم.۱ – تویوتا کرولا مدل ۲۰۱۷ – قیمت مدل پایه ۱۸.۵۰۰ دلارتویوتا کرولا مدل 2017

تویوتا کرولا مدل ۲۰۱۷

برند تویوتا به خاطر دوام محصولاتش شهرت دارد و به همین دلیل یک گزینه عالی برای خانواده ها است. کرولا به سن ۵۰ سالگی رسیده است و یک سدان خانوادگی کوچک ایده آل با قیمت ارزان محسوب می شود. کرولا کابین و صندلی های عقب جادار و صندوق بار حجیمی دارد. حتی در مدل پایه، فناوری های ایمنی در صدر امکانات کرولا قرار دارند. در واقع سیستم Safety Sense تویوتا یک آپشن استاندارد است. این سیستم شامل امکاناتی مانند سیستم اخطار خروج از لاین با کمک در هدایت فرمان، کروز کنترل تطبیقی، سیستم نور بالای خودکار چراغ ها و سیستم پیشگیری از تصادف با قابلیت شناسایی عابرین پیاده است. تویوتا کرولا ۲۰۱۷ از سوی موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه های امریکا موفق به دریافت امتیاز برتر ایمنی Top Safety Pick پلاس (گزینه ای با ایمنی بالا) شده است.

۲ – فولکس واگن جتا مدل ۲۰۱۷ – قیمت مدل پایه ۱۷.۸۹۵ دلار

فولکس واگن جتا مدل 2017

فولکس واگن جتا مدل ۲۰۱۷

مدل پایه فولکس واگن جتا S مجهز به موتور پرقدرت ۱.۴ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۰ اسب بخار است که رانندگی با آن را لذت بخش می کند. این خودرو با گیربکس ۵ دنده دستی نیز قابل سفارش است و میانگین مصرف سوخت آن ۷.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده شده است. اگر گیربکس ۵ دنده دستی مورد پسند شما نیست می توانید گیربکس ۶ دنده اتوماتیک را انتخاب کنید که تنها ۰.۲ لیتر مصرف سوخت را افزایش می دهد. فولکس واگن جتا صندوق جاداری دارد که به راحتی می توانید بار و لوازم خانواده خود را در آن قرار دهید. این خودرو ایمنی بالایی نیز دارد. موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه های امریکا در تمام آزمون های تصادف رتبه خوبی به این خودرو داد و به آن لقب برتر Top Safety Pick پلاس را اعطا کرد.

۳ – هوندا سیویک مدل ۲۰۱۷ – قیمت مدل پایه ۱۸.۷۴۰ دلار

هوندا سیویک مدل 2017

هوندا سیویک مدل ۲۰۱۷

هوندا سیویک خودروی قابل اعتمادی است و نسل جدید آن سبک طراحی اسپرتی دارد که ظاهر یکنواخت و رایج خودروهای خانوادگی را به چالش می کشد. با اینکه سیویک از نظر فنی یک خودروی کوچک محسوب می شود ولی به اندازه کافی جادار است تا یک خانواده در حال رشد را به راحتی در خود جای دهد. سیویک در حالت استاندارد با گیربکس دنده دستی به فروش می رسد ولی حتی اگر سیویک را با گیربکس اتوماتیک سفارش دهید قیمت آن باز هم کمتر از ۲۰ هزار دلار خواهد بود. موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه های امریکا در تمام آزمون های تصادف رتبه خوبی به سیویک داد و لقب Top safety Pick را به آن اعطا کرد. بنابراین هنگامی که با ارزش ترین بارهای خود را با سیویک حمل می کنید، می توانید با اطمینان با آن رانندگی کنید. میانگین مصرف سوخت سیویک با گیربکس دنده دستی ۷.۳ لیتر و با گیربکس اتوماتیک ۶.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. بنابراین نیازی نیست که مدام برای سوخت گیری توقف کنید.

۴ – هیوندا النترا مدل ۲۰۱۷ – قیمت مدل پایه ۱۷.۱۵۰ دلار

هیوندا النترا مدل 2017

هیوندا النترا مدل ۲۰۱۷

نسل جدید هیوندا النترا نیز ظاهر جذاب و قیمت بی رقیبی دارد. النترا کابین جادار، مصرف سوخت پایین و ایمنی بالایی دارد. این خودرو موفق به کسب رتبه Top Safety Pick پلاس از سوی موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه های امریکا شده است و میانگین مصرف سوخت تخمینی آن ۶.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. به همین دلیل النترا مناسب برای سفرهای طولانی است. چندین پکیج سفارشی برای النترا وجود دارد که بدون افزایش شدید قیمت، سطح امکانات و فناوری های آن را افزایش می دهند. هیوندا النترا با قیمتی کمتر از ۲۰ هزار دلار امکاناتی مانند نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کار پلی، صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی، سیستم شناسایی نقاط کور، صندلی های جلو با سیستم گرمایش و حتی غربیلک فرمان و دسته دنده با پوشش چرم به شما ارائه می دهد.

۵ – کیا سول مدل ۲۰۱۷ – قیمت مدل پایه ۱۶.۱۰۰ دلار

کیا سول مدل 2017

کیا سول مدل ۲۰۱۷

طراحی جعبه مانند کیا سول آن را از دیگران متمایز کرده و به یک خودروی خانوادگی عالی تبدیل می کند. کیا سول فضای سر و پای فراوانی دارد و به همین دلیل سوار کردن کودکان و نشاندن آنها روی صندلی های این خودرو بسیار آسان است. قسمت حمل بار سول طرح منحصر به فردی دارد و ورودی عریض آن باعث می شود قرار دادن وسایل بزرگ مانند کالسکه بچه داخل صندوق به راحتی امکان پذیر باشد. می توانید مدل پایه یا مدل پلاس کیا سول را انتخاب کنید زیرا قیمت هر دوی آنها کمتر از ۲۰ هزار دلار است. اگر رده تجهیزاتی بالاتر را انتخاب کنید به صورت استاندارد از امکانات لوکس اضافی مانند آینه های جانبی گرمکن دار، چراغ های مه شکن و کروز کنترل برخوردار می شوید. هر کدام از این مدل ها یک گزینه ارزان و مناسب برای خانواده ها است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.