جدیدترین محصول خودروسازی JAC بزودی در ایران +تصاویر

0

خبرهای خوش کرمان موتور در روز صنعت و معدن؛
شرکت کرمان موتور در راستای توسعه فعالیت های خود تصمیم دارد محصول جدید جک S۷ با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و با سیستم پاشش مستقیم را در پاییز امسال رونمایی کند.
همزمان با روز ملی صنعت و معدن اعلام شد که معرفی شاسی بلند جذاب جک اس۷ به عنوان جدیدترین محصول جی.ای.سی در ایران براساس توسعه همکاری های JAC چین و کرمان موتور صورت خواهد گرفت.

معرفی خودرو انواع خودرو شاسی بلند جک Refine S۷ قیمت ماشین جک s7 مشخصات جک S7 تازه های خودرو در ایران مجله خودرو دنیای خودرو محصولات جدید jac JAC S5 JAC S7 مشخصات جک S7 قیمت جک S7 شرایط فروش جک S5 اخبار کرمان موتور معرفی خودرو دنیای خودرو نمایندگی محصولات جک محصولات جدید jacخودروهای 2018

براساس این گزارش، کرمان موتور در سال جاری برای تولید ۶۰ هزار خودرو سواری برنامه ریزی کرده است که ۷۰ درصد آن شامل تولید محصولات جک خواهد بود.

خودروهای «جی۴» شهریورماه تحویل و روانه بازار می شود
همچنین به دنبال پیش فروش خودروهای جک جی۴ و استقبال مشتریان از این محصول تازه وارد جک، تحویل خودروهای جک جی۴ پیش فروش شده براساس زمان بندی اعلام شده و از شهریورماه امسال به مشتریان تحویل داده می شود.

افزایش ظرفیت تولید شاسی بلند محبوب«جک اس۵»
این گزارش می افزاید که با توجه به استقبال بی نظیر مردم از محصول جک اس ۵ و در نتیجه تکمیل ظرفیت فروش این شاسی بلند تا پایان سال، برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید محصول جک اس ۵ در راستای سیاست های مشتری مداری و توجه به نیازهای بازار صورت خواهد گرفت.
روابط عمومی شرکت کرمان موتور اظهار امیدواری کرد تا در سال جاری بتوانیم همچون گذشته با تولید و عرضه محصولات مورد نیاز مردم و بازار، هم در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و هم توسعه صنعتی کشور گام های هدفمند و استوار برداریم.
از جمله ویژگی های این خودرو می توان به گستره تقریبا کاملی از امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع اتوماتیک با کنترل دو نقطه ای، فیلتر هوا و خروجی مجزا برای سرنشینان ردیف دوم و سوم، هدآپ‌دیسپلی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچ دیجیتال به جای نشانگر های مرسوم پشت فرمان، پوشش چرم با قابلیت سفارش در چهار رنگ، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی ۱۰.۲ اینچ و رابط کاربری اندروید و iOS، سانروف پانورامیک، ورود و استارت بدون کلید، آینه‌بغل های برقی مجهز به گرمکن با حافظه و تاشو اتوماتیک، آینه الکتروکرومیک عقب، خروجی های برق ۱۲ ولت، شارژر وایرلس، وای‌فای هاتسپات ۴G، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت، صندلی برقی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم در ۴ جهت، سیستم گرمایش و سرمایش صندلی های جلو، ماساژور صندلی های جلو و سیستم صوتی پریمیوم هارمن‌کاردن با ۱۰ بلندگو و … اشاره کرد.

S7 ژست تنومندی دارد و از ساختار بسیار مستحکمی بهره می برد و تا ۷۴ درصد از فولاد فوق مستحکم تشکیل یافته است. ترکیب این ساختار و معماری مستحکم با نسل جدید فناوری های ایمنی فعال از جمله کنترل پایداری الکترونیک، ایربگ های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، نورپردازی فعال با قابلیت چرخش با توجه به زاویه فرمان، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار انحراف از مسیر، هشدار احتمال تصادف از روبرو، هشدار نقاط کور راننده و کروزکنترل تطبیق‌پذیر، کراس‌اوور میدسایز JAC را قادر کسب ۵ ستاره ایمنی از C-NCAP کرده است. در کنار اینها، S7 در مجهز ترین مدل از سیستم دید ۳۶۰ درجه از اطراف، سیستم کنترل حرکت در سطوح شیب‌دار، سیستم فرمان برقی، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، همیار پارک اتوماتیک و … نیز بهره می برد.

منبع :پدال نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.