دولت مردم را مجبور کرده خودروی بُنجُل سوار شوند

0

فرمانده‌ پلیس‌راه ناجا گفت: دولتی که طبق قانون مکلف است خودرو ایمن تحویل مردم دهد خود تصمیم می‌گیرد، تعرفه‌ای می‌گذارد و خودرو استاندارد و سالم قیمتش سر به فلک می‌کشد.

 اخبار مهم  اخبار دولت  دلایل تصادفات منجر به مرگ  کیفیت خودروهای ایرانی  ایمنی پراید  سوابق سردار محمد حسین حمیدی
سردار محمد حسین حمیدی فرمانده پلیس راه ناجا در جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی و حمل و نقل سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار کرد: دنیا اگر در صنعت خودرو سازی پیشرفت کرده به دلیل این بوده که برای خودروهای با کیفیت هزینه و یارانه پرداخت کرده است.

بنده فکر می‌کنم دولت نیز زورش به خودروساز نمی‌رسد هر وقت دولت دست را روی خودروساز می‌گذارد اوضاع بدتر می‌شود بنده به یکی دوستان دولتی گفتم اگر شما سیستم خودرو را رها کنید شاید ما موفق‌تر باشیم و زمانی که شما سراغ خودرو می‌روید اوضاع بدتر می‌شود.

دنیا اگر امروز در حوزه خودرو پیشرفت کرده است؛ برای خودرو ایمن دولت‌ها یارانه و هزینه می‌دهد و از ابزار حقوقی نیز برای ایمن‌سازی و استاندارد شدن خودروها استفاده می‌کنند؛ نسبت به خودرو ناایمن با ابزارهای بیمه و افزایش هزینه‌های نگهداری برخورد می‌کنند ولی کشور ما کاملاً در خلاف جهت حرکت می‌کند.

دولتی که طبق قانون مکلف است خودرو ایمن تحویل مردم دهد خود تصمیم می‌گیرد، تعرفه‌ای می‌گذارد و خودرو استاندارد و سالم قیمتش سر به فلک می‌کشد و دیگر قشر ضعیف و متوسط جامعه نمی‌تواند خودرو ایمن سوار شوند و مجبورند خودرو بنجل وارداتی یا تولید داخلی استفاده کنند و ما شاهد هستیم هر وقت خودرو از جاده خارج می‌شود تمام سرنشینانش کشته می‌شوند.

منبع:مشرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.