راهنمای استفاده از دزدگیر تصویری استیل میت مدل ۸۸۸N

4

دفترچه راهنمای انواع دزدگیر تصویری >> راهنمای فارسی استفاده از دزدگیر تصویری استیل میت مدل ۸۸۸N

دزدگیر استیل میت 8006 راهنمای دزدگیر استیل میت آموزش ریست دزدگیر آموزش نصب دزدگیر آموزش نصب دزدگیر پراید آموزش نصب دزدگیر پژو آموزش نصب دزدگیر پژو پارس از کار انداختن دزدگیر پراید انواع دزدگیر موتور سیکلت بهترین دزدگیر برای ال90 آموزش نصب دزدگیر ماشین تنظیم دزدگیر پراید

  1. روشن کردن کنترل دزدگیر: با فشردن و نگه داشتن سه ثانیه شاسی قفلِ باز، کنترل دزدگیر روشن میشود
  2. خاموش کردن کنترل دزدگیر: با فشردن و نگه داشتن ۵ ثانیه شاسی قفلِ باز و با تولید صدای بیپ، کنترل دزدگیر خاموش میشود، همچنین در صورتیکه باطری کنترل دزدگیر به اتمام برسد بدون تولید صدا کنترل دزدگیر خاموش میشود.
  3. شارژ باطری کنترل دزدگیر: همانطور که میدانیم باطری کنترل این دزدگیر توسط شارژری که به جای فندکی خودرو متصل میشود شارژ میگردد که میزان شارژ باطری کنترل دزدگیر در قسمت بالا سمت راست صفحه ی نمایش کنترل نمایش داده میشود.
  4. نحوه فعال کردن سیستم دزدگیر: با فشردن شاسی قفل بصورت لحظه ای در زمانی که اتومبیل خاموش است دزدگیر با تولید صدا از آژیر و یکبار روشن و خاموش شدن چراغهای راهنما ، فعال و دربها قفل میشوند و تصویر قفل بر روی صفحه نمایش ریموت نمایش داده میشود در این حالت در صورتیکه هر یک از دربهای خودرو باز شوند و یا ضربه ای به بدنه خودرو وارد شود اخطار متناسب با آن مورد در روی صفحه نمایش ریموت ، به نمایش در میاید.
  5. فعال کردن دزدگیر در حالت بیصدا: در زمان غیر فعال بودن دزدگیر و خاموش بودن اتومبیل با فشردن شاسی بیصدا که در سمت چپ ریموت قرار گرفته دزدگیر بدون تولید صدا از آژیر و یکبار روشن و خاموش شدن چراغهای راهنما فعال و دربها قفل میشوند و تصویر قفل و بیصدا بر روی صفحه نمایش ریموت نمایش داده میشود در این حالت در صورتیکه هریک از دربهای خودرو باز و یا ضربه به بدنه خودرو وارد شود اخطار متناسب با آن مورد در روی صفحه نمایش ریموت ، به نمایش در میاید.
  6. غیر فعال کردن دزدگیر: با فشردن شاسی قفل باز بصورت لحظه ای، دزدگیر با دوبار تولید صدا از آژیر و دو دفعه روشن و خاموش شدن چراغهای راهنما غیر فعال و قفلِ دربها باز شده و دزدگیر غیر فعال میشود.
  7. غیر فعال کردن دزدگیر در حالت بیصدا ( بدون فعال شدن آژیر) : در زمانی که دزدگیر فعال است چنانچه شاسی بیصدا را بصورت لحظه ای بفشاریم چراغهای راهنما یکبار خاموش و روشن شده و تصویر بیصدا بر روی صفحه نمایش ریموت ، نمایش داده میشود در این حالت چنانچه شاسی قفلِ باز را جهت غیر فعال کردن دزدگیر بفشاریم بدون تولید صدای آژیر قفلِ دربها باز و دزدگیر غیر فعال میشود.
  8. مکان یابی اتومبیل با تولید صدای آژیر: به جهت مشخص شدن محل پارک خودرویمان وقتی در بین تعداد زیادی خودرو پارک شده باشد میبایست شاسی قفل را برای مدت دو ثانیه فشرده نگه داریم در این حالت حدود ۱۰ ثانیه چراغهای راهنما شروع به خاموش روشن شدن میکند و آژیر نیز در این مدت دائما به فعالیت میپردازد تا محل خودرو برای ما مشخص شود چنانچه بخواهیم زودتر از ۱۰ ثانیه این حالت فعالیت دزدگیر متوقف شود کافیست بصورت لحظه ای روی شاسی قفل فشار وارد نماییم.
  9. مکان یابی اتومبیل در حالت بیصدا: به جهت مشخص شدن محل پارک خودرویمان وقتی در بین تعداد زیادی خودرو و در محلی که نباید شناسایی محل پارک آن منجر به تولید صدا باشد میبایست شاسی بیصدا را برای مدت ۲ ثانیه فشرده نگه میداریم در این حالت برای حدود ۱۰ ثانیه چراغهای راهنما شروع به خاموش روشن شدن میکنند.
  10. باز کردن درب صندوق عقب: با فشردن و نگه داشتن ۲ ثانیه شاسی باز کن درب صندوق عقب در صورتی که بر روی خودرو صندوق پران برقی نصب شده باشد ، درب صندوق عقب باز میشود. بازکردن درب صندوق در حالت فعال و یا غیر فعال بودن دزدگیر توسط فشردن شاسی مربوطه روی کنترل دزدگیر امکان پذیر است، فقط یادمان باشد درصورتیکه در زمان فعال بودن دزدگیر این شاسی را بفشاریم و قفل درب صندوق عقب باز شود در صورتیکه درب صندوق عقب را تا سی ثانیه بعد از این مدت باز نکنیم و پس از این زمان اقدام به باز کردن درب صندوق نماییم آژیر و چراغهای راهنما به جهت اعلام خطر ، شروع به فعالیت مینمایند.
  11. خاموش کردن اتومبیل در زمان سرقت آن: فرض کنیم سارق پس از روشن کردن موتور اتومبیلمان اقدام به سرقت خودرویمان مینماید (البته در صورتیکه دزدگیر به صورت صحیح بر روی خودروی شما نصب شده باشد امکان روشن کردن موتور در مدت زمان کوتاه و بدون دستکاری سیم کشی خودرو ، وجود ندارد)در این زمان در صورتیکه شاسی بیصدا را برای دو ثانیه فشرده نگه داریم چراغهای راهنما و آژیر شروع به فعالیت نموده و پس از ۲۰ ثانیه موتور اتومبیل خاموش میشود، پس از خاموش شدن موتور برای خروج از این وضعیتِ دزدگیر، شاسی قفل باز را باید بصورت لحظه ای بفشاریم.
  12. فعال کردن وضعیت انتقال خودرو به تعمیرگاه( Valet Mode): در زمانیکه میخواهیم خودرویمان را به تعمیرگاه ببریم برای غیر فعال کردن دزدگیر میبایست در زمان غیر فعال بودن دزدگیر سوئیچ اتومبیل را در وضعیت باز قرار دهیم و پدال ترمز را فشرده نگه داریم و سپس به ترتیب شاسیهای بیصدا، قفل و قفلِ باز را بصورت لحظه ای بفشاریم در این حالت آژیر شروع به فعالیت نموده و چراغهای راهنما سه بار خاموش و روشن میشوند و چراغ ال ای دی دزدگیر نیز روشن و دزدگیر به وضعیت تعمیرگاه تغییر وضعیت میدهد، در این حالت فقط با فشردن شاسی قفل و قفل باز دربها باز و بسته میشوند، برای غیر فعال کردن این حالت کافیست پس از باز کردن سوئیچ روی پدال ترمز فشار وارد نموده و شاسی قفلِ باز در روی ریموت را برای لحظه ای بفشاریم تا دزدگیر از وضعیت تعمیرگاه خارج شود
  13. تنظیم ساعت و ساعت زنگدار: با فشردن همزمان شاسی قفل و قفلِ باز در روی ریموت برای یک ثانیه میتوان ساعت و ساعتِ اخطار ریموت را تنظیم نمود که با فشردن شاسی قفل میتوان ساعت و یا دقیقه ی ساعت ریموت و یا زنگ اخطار آن را انتخاب و با فشردن شاسی قفلِ باز عدد مورد نظر را تنظیم نمود.

امیدواریم اطلاعات فوق گوشه ای از نیازهای شما را مرتفع کرده باشد خواهشمند است در صورت داشتن هر گونه سوال از بخش تماس با ما سوالات خود را مطرح نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. ذوالفقار می گوید

    سلام لطفاً راهنمایی کنید چطور از آلارام دزدگیر استفاده کنم یعنی ریموت صدا نمیده ویبره هم نمیده

  2. سهیل می گوید

    ممنون از مطلب مفیدتون
    سیستم پی.کی.ای معکوس عمل میکنه. یعنی وقتی ماشین رو خاموش میکنم و هنوز نزدیک خودرو هستم درب ها قفل میشن. وقتی بعدا نزدیک میشم درب ها رو باز نمیکنه

  3. Taha می گوید

    سلام روی شوک سنسور یه شاسی هست که باید بچرخونی

  4. شهاب می گوید

    سلام ،بخوام حساسیت دزدگیر رو ببرم بالا باید چیکار کرد؟
    ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.