اعلام اسامی افراد دخیل در واردات غیرقانونی خودرو به قوه قضاییه

0
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اعلام اسامی اشخاص و شرکت های دخیل در واردات غیرقانونی ۶۴۸۱ خودرو به قوه قضائیه خبر داد.
اخبار مهم سازمان ثبت سفارش خودرو آخرین اخبار واردات خودرو متخلفان واردکننده خودرو نمایندگی های واردکننده خودرو

ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تخلف صورت گرفته در  واردات ۶۴۸۱ دستگاه خودرو به کشور گفت: گزارشات لازم  در این باره به مراجع ذی‌صلاح قضایی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه گزارشی نیز طبق ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس، در این زمینه تدوین شده است، ادامه داد: این گزارش در صحن علنی پارلمان قرائت و به رای نمایندگان گذاشته می‌شود که اگر نمایندگان این گزارش را تائید کنند، برای برخورد با تخلفات صورت گرفته به قوه قضائیه ارجاع داده می‌شود.

نماینده مشگین شهر در مجلس با اعلام اینکه ۶۴۸۱ دستگاه خودرو پس از بسته شده سایت ثبت سفارش شدند و به کشور وارد شدند، افزود: اسامی افرادی که در این زمینه دخیل بودند به قوه قضائیه اعلام شده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: ۶ مورد نمایندگی رسمی و ۶ مورد نیز افراد و نمایندگی‌های غیررسمی وارد کننده خودرو بودند که تخلفات آنها به قوه قضائیه اعلام شده است.

ملکی با بیان اینکه مسئولان وزارت صنعت و معدن و تجارت در تخلف صورت گرفته دخیل نبودند، اظهار داشت: ممکن است فردی که مسئول سایت ثبت سازش‌ها بوده است در  این موضوع دخالت داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.