توضیح سازمان هواپیمایی درباره ورود هواپیمای آمریکایی به مهرآباد +عکس

0

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به فرود یک هواپیما با رجیستر آمریکایی در فرودگاه مهرآباد تهران گفت: این هواپیما یک جت اختصاصی است که در اجاره تجار هندی قرار دارد.

تصویر توضیح سازمان هواپیمایی درباره ورود هواپیمای آمریکایی به مهرآباد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده درباره مباحث مطرح شده مبنی بر ورود هواپیمای آمریکایی به فرودگاه مهرآباد تهران گفت: هواپیمای مذکور یک جت شخصی تجاری است که در اجاره گروهی از بازرگانان هندی قرار دارد.

وی در توضیح علت فرود این هواپیما در فرودگاه مهرآباد نیز گفت: فرودگاه مهرآباد تهران یک فرودگاه بین‌المللی است که‌ از تمام زیرساخت‌های لازم برای پذیرش‌پروازهای بین‌المللی برخوردار است.

جعفرزاده ادامه داد: با راه‌اندازی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ‌(ره) پروازهای خارجی (برنامه‌ای) به این فرودگاه منتقل شد اما فرودگاه مهرآباد همواره به پروازهای تجاری و اختصاصی خدمات ارائه می‌کند.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمای مذکور که برخی از رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند نیز از این قائده مستثنی نیست.

 اخبار مهم  برترین هواپیمای جهان  فرودگاه مهرآباد  اخبار سیاسی  بزرگترین هواپیمای جهان  اخبار تهران  سایت فرودگاه مهرآباد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.