روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی +جدول

0

حواله فروشی ها ادامه دارد
بازار پر تلاطم خودرو که طی دوماه گذشته بر مدار افزایش قیمت در حال حرکت بود، این روزها در مسیر آرامش است، اما انگار حواله فروشی ها قصد خروج از این بازار را ندارند.

 بازار خودروهای داخلی و خارجی که از حدود دو ماه گذشته با بیشترین افزایش قیمت همراه شدند، اکنون روند کاهشی و ثبات قیمتی پیش گرفته است.

آخرین قیمت خودروهای داخلی قیمت محصولات سایپا قیمت محصولات ایران خودرو قیمت اچ 30 کراس قیمت پژو 206 قیمت تندر 90 قیمت پژو 405

در این میان بازار خودروهای داخلی به واسطه پیش فروش های متعدد با ثبات در قیمت و بازار خودروهای وارداتی با رکود در خرید و فروش، روند کاهشی را پیش گرفته است.

در این باره نیز رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو که از هفته گذشته نشانه های بازگشت آرامش به بازار نوید داد و اظهار کرد که اگر خودروهای پلاک شده از سوی شرکت ها پیش فروش شود و عرضه خودروها هرچه زودتر اجرایی شود، بخشی از نوسانات قیمتی کاسته می شود.
حال با گذشت نیمی از اولین ماه تابستان امسال که هرساله در این روزها بازارها رونق بیشتری دارند، سعید موتمنی با اشاره به متفاوت بودن بازار خودرو در تابستان امسال، اظهار کرد: در حال حاضر برخی شرکت ها نسبت به حواله فروشی ها اقدام می کنند که اگر این حواله فروشی ها متوقف شود، بازار با ثبات بیشتری همراه می شود.
به گفته او، اما در از هفته گذشته تاکنون روند ثبات و حکم فرمایی آرامش در بازار خودرو مشاهده می شود.

حکم فرمایی آرامش در بازار خودرو / حواله فروشی ها ادامه دارد + جدول
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.