دفترچه راهنمای تعمیر و نگهداری هایما اس ۵ (haima s5) + دانلود

1

مانیتور هایما s5 ،دانلود دفترچه راهنمای هایما s5 ،مشخصات هایما s5 ،سیستم صوتی هایما توربو ،مدت زمان گارانتی هایما s5 ،کاتالوگ هایما اس ۵ توربو

تاریخچه
هایما یکی از کمپانی های جوان چین در سال ۱۹۹۳ با همکاری کمپانی مزدا تاسیس گردید سپس در سال ۲۰۰۶ مزدا سهامش را به شرکت فاو که با محصولات بسترن این شرکت آشنا هستیم ،واگذار کرد.کاملا مشخص است که عمر این خودرو ساز هنوز به ۳۰ سال نرسیده است.از همین رو محصولات این شرکت در خود چین هم فروش چندانی ندارد اما اگر به روند این شرکت نگاهی گذرا بیاندازیم شاهد رشد سریع آن خواهیم بود.

 معایب هایما S5 مشخصات هایما مشخصات هایما s5 مشخصات فنی هایما S5 قیمت هایما s5 تعمیر و نگهداری هایما سرویس روغن هایما دانلود دفترچه راهنمای هایما روغن موتور مناسب هایما مانیتور هایما s5 Haima S5 تعمیرات تخصصی هایما
ایران خودرو هم چند سالی است که با این خودرو ساز همکاری خود را آغاز گرده و هایما اس ۷ بعنوان محصولی مشترک در سایت خراسان تولید می کند.حالا هم ایران خودرو تصمیم گرفته دومین محصول هایما با نام اس ۵ را در هیمن سایت خراسان تولید روانه بازار کند. هایما S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد و از سال ۲۰۱۵ به بازار چین عرضه گردید.
هایما S5 در سگمنت کراس اور های کوچک قرار دارد و نباید انتظار ابعاد یک شاسی بلند و یا کراس اور واقعی را برای این خودرو داشت. هایما اس ۵ از ابعاد برابر با ۴۳۵۸ میلیمتر در طول،۱۸۲۳ میلیمتر در عرض و ۱۶۲۰ میلیمتر در ارتفاع برخودار است.همچنین فاصله دو محور این کوچک اندام چینی برابر با ۲۶۳۰ میلیتر می باشدکه این مقدار به باعث شده است فضای کافی برای ۵ سرنشین بزرگ سال بوجود آید . البته باید به این نکته هم اشاره کرد که هایما اس ۵ فضای بار چندانی ندارد و حجم آن تنها ۳۲۰ لیتر خواهد بود.

مشخصات فنی هایما S5 مجله خودرو عکس هایما s5 قیمت هایما s5 بررسی خودرو دنیای خودرو شاسی بلند چینی
فضای داخلی هایما اس ۵ در نگاه اول بسیار زیبا و مدرن طراحی شده اما با نگاهی دقیق تر خیلی زود متوجه خواهیم شد که در طراحی داشبورد و دیگر نقاط کابین بیش از حد اغراق شده است بطوریکه خیلی زود خسته کننده می گردد.از نکات مفنی کابین این خودرو باید گفت که خط سینوسی که  داشبورد را به دو قسمت تقسیم کرده دارای شیب زیادی بوده و در پایین ترین نقطه کلیه اداوات فیزیکی تهویه مطبوع و صفحه نمایش لمس را در بخش فوقانی قرار می دهد.خروجی های هوا هم در وسط داشبورد بصورت شیب دار طراحی شده که به هیچ وجه با خروجی های طرفین همخوانی ندارد.فرمان خودرو هم که کاملا از سبک های امروزی فاصله دارد و زیبایی چندانی ندارد.قرار گیری کلید های بالابر شیشه ها هم در کنسول وسطی قرار گرفته که در حال احتمال دارد دست به صورت ناخودآگاه با این کلید ها وبرخورد کند .اما طراحان سعی کردن با دو رنگ کردن کابین خودرو و اضافه کردن قطعات کرمی رنگ در برخی قطعات حس جذابیت را درون کابین تزریق کنند.
از معدود نکات مثبت کابین خودرو باید به تعبیه صفحه نمایش لمس در بالای داشبورد اشاره کرد که حس اسپورتی را بوجو اورده است.

مشخصات فنی هایما s5

 معایب هایما S5 مشخصات هایما مشخصات هایما s5 مشخصات فنی هایما S5 قیمت هایما s5 تعمیر و نگهداری هایما سرویس روغن هایما دانلود دفترچه راهنمای هایما روغن موتور مناسب هایما مانیتور هایما s5 Haima S5 تعمیرات تخصصی هایما
هایما اس ۵ در چین با دو موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و ۱.۵ لیتری توربوشارژ دارای استاندارد یورو ۴ عرضه شده است. طبق اطلاعات بدست آمده ،ایران خودرو نسخه ۱.۵ لیتری را برای بازار ایران انتخاب کرده است . این پیشرانه به لطف سیستم پرخوران یا همان توربوشارژر توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۶۱ اسب بخار را خواهد داشت. همچنین حداکثر گشتاور تولید این موتور برابر با ۲۲۳ نیوتن بر متر می باشد.قابل ذکر است بیشنه توان تولیدی توسط موتور ۱.۶ لیتری برابر با ۱۲۲ اسب بخار خواهد بود.
هایما S5 برای انتقال قدرت به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز شده که قابلیت تعویض دنده دستی بصورت تیپ ترونیک برای این خودرو فراهم شده است.مجموعه این مشخصات فنی مصرف سوخت ترکیبی برابر با ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را برای این خودرو به ارمغان آورده است.
وزن این خودرو در نسخه ۱.۵ لیتری برابر با ۱۴۳۰ کیلو گرم و در نسخه ۱.۶ لیتری برابر با ۱۳۵۰ کیلوگرم می باشد.

دانلود دفترچه راهنمای مشتری خودرو هایما ‌S5

کارستان
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علی می گوید

    با سلامپف یک گاهه که هایما اس 5 صفر خریدم مدل 1401، از روز جمعه سیستم تهویه اون با روشن شدن موتور روشن میشه و خاموش نمیشه. چه کار میشه کرد و…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.