قیمت و مشخصات جدیدترین پیکانتوی کیا +تصاویر

0

کیا جزئیات و مشخصاتی از پیکانتوهای جدید با موتور یک لیتری توربوی T-GDI را منتشر کرد.این پیکانتوهای یک لیتری توربوی T-GDI با گشتاور ۱۷۶ نیوتن‌متر و توان ۹۹ اسب‌بخار قدرتمندترین نسخه این ماشین شهری کوچک کیاست که تا کنون ساخته شده است. این موتور با یک گیربکس خودکار ۵ سرعته هماهنگ می‌شود و خودرو را در ۹.۸ ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر رسانده و بیشینه سرعته ۱۸۰ کیلومتر را برای آن رقم می‌زند.

این موتورهای جدید منحصرا به مدل S لاین GT ختم می‌شود. در مدل S پیکانتو سپر و گلگیرها اسپورت‌تر شده و دریچه‌های هوای بزرگتری روی آن دیده می‌شود.

 قیمت کیا پیکانتو  محصولات جدید کیا موتورز  مشخصات کیا پیکانتو  خودروهای جدید 2019  تازه های خودرو  kia picanto

این موتورهای جدید منحصرا به  مدل S لاین GT ختم می‌شود. در مدل S پیکانتو سپر و گلگیرها اسپورت‌تر شده و دریچه‌های هوای بزرگتری روی آن دیده می‌شود. برجستگی‌های قرمز رنگ روی بدنه و بخش‌های جانبی خودرو در کنار جلوپنجره کشیده شده‌اند. دیفیوزرهای عقب اسپورت هستند و اگزوز به صورت دوقلو در انتهای خودرو دیده می‌شود. این خودرو روی چرخ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی دیده می‌شود.

قیمت و ویژگی‌های جدیدترین پیکانتوی کیا

قیمت و ویژگی‌های جدیدترین پیکانتوی کیا

تجهیزات خودروو نیز به شدت سخاوتمندانه ارائه شده است. چراغ‌های LED DRLs و LED و روکش چرم مصنوعی، پدال‌های فولادی ضدزنگ، دستگیره‌های داخلی کرومی و سانروف الکتریکی از دیگر گزینه‌های این خودرو هستند. البته در این میان نباید از سانروف الکتریکی، سیستم گرمایش صندلی‌های جلو و فرمان، سیستم کنترل آب و هوا، صفحه نمایش ۷ اینچی و قابلیت سازگاری با کارپلی گوگل و اتو اندروید غافل شد.

قیمت و ویژگی‌های جدیدترین پیکانتوی کیا

قیمت این مدل از کیا پیکانتو  از لاین GT در کشوری مانند انگلیس حدود  ۱۳,۳۲۰ پوند برآورد شده و مدل S آن نیز ۱۴۰۰ دلار گرانتر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.