خشم کارگران فیات از انتقال رونالدو به یوونتوس!

0

رونالدو سفیر برند فیات می شود؟؛
انتشار شایعاتی در مورد قرارداد احتمالی کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس، خشم کارگران شرکت فیات ایتالیا را برانگیخته است.

 اخبار ورزشی  خودروسازی فیات کرایسلر  قیمت فیات 500L  قیمت فیات تیپو  همسر کریستین رونالدو  قرارداد رونالدو با یوونتوس  رقم قرارداد رونالدو با یوونتوس  درآمد ورزشکاران

پس از باخت تیم ملی پرتغال به اروگوئه و حذف شدن از جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، شایعات زیادی از انتقال کریستیانو رونالدو به تیم یوونتوس منتشر شده است. این روزها اخبار و شایعات مربوط به انتقال رونالدو در ایتالیا سوژه شماره یک و بحث روز است. شنیدن شایعاتی در مورد پرداخت ۱۱۷ میلیون دلار به باشگاه رئال مادرید و دستمزد ۱۴۰ میلیون دلاری طی ۴ سال برای رونالدو، باعث خشم کارگران کارخانه فیات شد.

خودروساز ایتالیایی در حال حاضر ۲۹.۱۸ درصد از کسب‌وکار خانواده آنیلی را تشکیل می‌دهد، که به نوبه خود ۶۳.۷۷ از باشگاه یوونتوس است. اما هنگامی که فیات پیشنهاد پرداخت مبلغ هنگفت به CR7 داد، کارگران از آن بسیار خشمگین شدند. طبق گفته اسپرت مد‌یاست، فیات حتی پیشنهاد کرد که رونالدو را به عنوان سفیر برند تجاری خود انتخاب کند؛ البته چنین مبلغی غیر از هزینه قرارداد است که ستاره فوتبال پرتغالی برای حضور در شهر تورین دریافت می‌کند.
دو سال پیش یوونتوس ۱۰۵ میلیون دلار برای جذب ایگواین هزینه کرده بود که اعتراضاتی به دنبال داشت و حالا موضوع انتقال کریستیانو رونالدو، تنش‌ها را بیش‌تر کرده است.

جراردو جیانونه، کارگری که از ۱۸ سال پیش برای فیات کار می‌کند، به گازتا دلا اسپرت گفت:

۱۰ سال است که با وجود تورم اقتصادی، حقوق کارگران هیچ گونه افزایشی نداشته است؛ در حالی که گروه فیات کرایسلر سالانه ۱۲۶ میلیون یورو به عنوان اسپانسر برای حمایت مالی هزینه می‌کند که فقط ۲۶ میلیون یورو متعلق به باشگاه یوونتوس است. قرار است هزینه جذب رونالدو را نیز شرکت فیات تقبل کند، در حالی که با چنین پولی می‌توان ۲۰۰ یورو به حقوق هر کارگر شاغل در کارخانه اضافه کرد.

اگر باشگاه یوونتوس و شرکت فیات بتوانند مبلغ انتقال ۱۱۷ میلیون دلار را به همراه دستمزد ۱۴۰ میلیون دلاری به مدت بیش از ۴ سال بپردازند، هزینه آن حدود ۲۵۷ میلیون دلار خواهد شد. ممکن است کریستیانو رونالدو بتواند برای پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا به باشگاه یوونتوس کمک کند، اما کارگران فیات به مسائلی مهم‌تر توجه دارند. تیم یوونتوس از فصل ۱۹۹۵-۹۶ تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشده است و شاید حضور ستاره پرتغالی بتواند به تحقق رویای آن‌ها کمک کند.

با این حال اگر قرارداد کریستیانو رونالدو با تیم یوونتوس به سرانجام برسد، باعث خوشحالی کارگران ناراحت فیات نخواهد شد؛ به خصوص وقتی که شایعاتی مبنی بر اجاره کردن ویلای فوق لوکس ۱۰۰۰ متر مربعی برای ستاره کهکشانی جهان فوتبال در رسانه‌ها منتشر شده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.