رونمایی از موتورسیکلت ام‌وی آگوستا F4Z با طراحی زاگاتو+تصاویر

0

رونمایی از موتورسیکلت ام‌وی آگوستا F4Z با طراحی زاگاتو+تصاویر

فهرست مطالب

نتیجه تصویری برای زاگاتو موتور سیکلت

شرکت ام‌وی آگوستا (MV Augusta) یکی از موتورسیکت‌سازان معتبر ایتالیا است. این شرکت که در سال ۱۹۴۵ توسط دومینیکو آگوستا تأسیس شد، شهرتی بین‌المللی درزمینهٔ فن‌آوری‌های پیشرفته، کارایی بالا و طراحی منحصربه‌فرد دارد و به همین دلیل یکی از خاص‌ترین برندهای موتورسیکلت در دنیا محسوب می‌شود. ام‌وی آگوستا تاکنون ۷۵ عنوان قهرمانی جهان در مسابقات موتورسیکلت‌رانی کسب کرده است (۳۷ عنوان قهرمانی کارخانه‌ای و ۳۸ عنوان قهرمانی راننده) و با عرضهٔ طیف وسیعی از محصولات قادر به کسب جوایزی از سوی منتقدان تخصصی موتورسیکلت شده است.

mv-agusta-zagato-reveal-partner-project2

سبد محصولات ام‌وی آگوستا شامل دو پلت‌فرم اصلی سه و چهار سیلندر با حجم موتوری از ۶۷۵ تا ۱۱۰۰ سی‌سی و در کلاس‌های سوپربایک، سوپراسپرت، نیکد و آفرود می‌شود. این سازندهٔ ایتالیایی تنها شرکتی است که مالکیت آن همچنان به‌صورت مستقل باقیمانده و هنوز در دست خانوادهٔ مؤسس آن قرار دارد. حال استودیوی طراحی مشهور زاگاتو یک نمونهٔ بازطراحی شدهٔ فوق‌العاده زیبا از موتورسیکلت F4 ام‌وی آگوستا را با نام F4Z معرفی کرده است. طراحی و مهندسی این موتورسیکلت توسط تیم زاگاتو و با استفاده از موادی چون آلومینیوم و فیبر کربن صورت گرفته است درحالی‌که مشخصات فنی آن تغییری نسبت به F4 استاندارد نداشته است.

mv-agusta-zagato-reveal-partner-project3

بدنهٔ موتورسیکلت F4Z از پانل‌های نسبتاً بزرگی تشکیل‌شده است و ویژگی‌های بدنهٔ آن در مقایسه با ام‌وی آگوستا F4 کاملاً متفاوت است. همچنین برخی از قطعات فنی موتورسیکلت همچون منیفولد ورودی، مخزن سوخت، باطری و سیستم اگزوز جهت سازگاری با بدنهٔ جدید به‌طور کامل از نو طراحی‌شده‌اند.

mv-agusta-zagato-reveal-partner-project

عکس‌هایی که از F4Z منتشر شده است جزئیات بیشتری از این بدنهٔ جدید سفارشی را نشان می‌دهد. یک صفحه آمپر کوچک در زیر شیشهٔ جلو نصب شده و درون پانل جلویی یک‌تکهٔ آن نیز دریچه‌های هوایی تعبیه شده است. یک چراغ جلوی کوچک LED نیز در جلوی موتورسیکلت خودنمایی می‌کند.

mv-agusta-zagato-bike-project7mv-agusta-zagato-bike-project6

قصد زاگاتو از طراحی این موتورسیکلت زیبا، ساخت نمونه‌ای منحصربه‌فرد بوده است؛ بنابراین طراحان با خلاقیت تمام یک موتورسیکلت مدرن و مد روز و درعین‌حال جذاب را طراحی کردند. چیزی که آن‌ها می‌خواستند موتورسیکلتی بود که قابل‌مقایسه با هیچ موتورسیکلت دیگری نباشد. موتورسیکلتی با طراحی کلاسیک اما همیشه بروز و بی‌انتها.

نتیجه تصویری برای زاگاتو موتور سیکلت

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.