کابین های آینده مرسدس بنز این شکلی می شود؟ +تصاویر

0

در حالی که شرکت های خودروسازی به دنبال یافتن راهی برای وارد کردن خودروهای خودران به زندگی ما هستند، گروهی از متخصصین آلمانی از یک کابین جدید رونمایی کرده اند که به درد اینگونه خودروها می خورد.

گروه طراحی ZF و فاورسیا به تازگی به همکاری مشترک یکدیگر کابینی جدید برای خودروهای آینده ساخته اند که چهره ای فضایی و البته جالب دارد. این کابین اکنون در مرکز این گروه طراحی در کشور آلمان قرار دارد و آن ها یک مرسدس بنز کلاس V را برای این پروژه خود انتخاب کرده اند.
در نگاه اول می توان متوجه شد که درون این کابین آینده نگرانه هیچ فرمان یا پدالی وجود ندارد. اما برخلاف چیزی که شاید تصویر کنید این خودرو می تواند بدون این موارد هم هدایت شود. برای هدایت خودرو یک جوی استیک تعبیه شده که تمام عملیات های گاز، ترمز و فرمان پذیری را شبیه سازی می کند.

 محصولات جدید مرسدس بنز  فضای داخل مرسدس بنز  کابین جدید خودروهای مرسدس بنز  قیمت محصولات مرسدس بنز  مشخصات مرسدس GLA  خودروهای 2019  طراحی داشبورد  مجله خودرو  دنیای خودرو
با عقب کشیدن این دسته خودرو حرکت کرده و با حرکت دادن آن به جلو ترمز خواهد کرد. شاید فکر می کنید این عملیات ها برعکس هستند اما سازندگان آن می گویند این جهات همان جهاتی هستند که بدن شما هنگام حرکت کردن خودرو حرکت می کند. با این اوصاف این خودرو می تواند از هرکدام از صندلی های جلو هدایت شود.
گروه طراحی ZF معتقد است که این طراحی می تواند برای عملیات های مختلف قابل استفاده باشد برای مثال در تاکسی و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی همچنین این طراحی برای خانواده های چپ دست و راست دست طراحی شده که به راحتی بتوانند آنطور که علاقمند هستند رانندگی کنند.

 محصولات جدید مرسدس بنز  فضای داخل مرسدس بنز  کابین جدید خودروهای مرسدس بنز  قیمت محصولات مرسدس بنز  مشخصات مرسدس GLA  خودروهای 2019  طراحی داشبورد  مجله خودرو  دنیای خودرو

در این خودرو همچنین از سه صفحه نمایش لمسی و یک تبلت که نزدیک دسته کنترل قرار دارد تشکیل شده است که هر کدام مخصوص یک فعالیت هستند. مهمترین قسمت همان تبلت است که وظیفه گرفتن دستورات مانند برق پاک کن، بوق و موارد اینگونه را دارد. آن ها می گویند این طراحی در خودروهای خودران سطح ۴ مناسب است و شاید تا پایان سال ۲۰۱۹ تجاری سازی شود.

منبع:خودروکار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.