«هیولای ترامپ» امن‌ ترین خودروی جهان +عکس

0
رازهای کادیلاک یک میلیون و دویست پوندی ترامپ نشان می‌دهد که چرا هیولا امن‌ترین خودروی دنیاست.
دونالد ترامپ هفته بعد به انگلیس سفر خواهد کرد. مانند تمام سفرها، هیولا هم ترامپ را از بدو ورود در انگلیس همراهی می‌کند. این کادیلاک زرهی که همه‌جا با ترامپ سفر می‌کند طبق استانداردهای سرویس مخفی امریکا ساخته شده و آنقدر ابزار حمله و دفاع دارد که می‌تواند حتی جیمز باند و بتمن را به حسادت وا دارد. ویژگی‌های منحصر به فرد هیولا را که به نام کادیلاک وان هم شناخته می‌شود بررسی می‌کنیم.
«هیولای ترامپ» امن‌ترین خودروی دنیا

خودروی ترامپ ۸ تن وزن دارد، ضد گلوله است و می‌تواند از برخورد مستقیم موشک یا سلاح‌های شیمیایی جان سالم به در ببرد. این خودرو از سیستم ضد حریقی بهره می‌برد که در خودروهای مسابقه‌ای استفاده می‌شود.

 بهترین لیموزین دنیا  ایمن ترین خودرو جهان  لیموزن دونالد ترامپ  ماشین ضدگلوله ترامپ  قیمت لیموزین ترامپ  مشخصات کادیلاک ترامپ  رئیس جمهور آمریکا  معرفی خودرو  trump

ویژگی‌های دیگر هیولا عبارتند از:

دوربین‌ها: لنزهای دید در شبی که در جلوی داشبورد قرار گرفته و از آنجا کنترل می‌شوند.

شیشه‌ها: ۵ لایه شیشه و پلی‌کربنات به این معنی است که هیولا می‌تواند هر نوع گلوله‌ای را تحمل کند. تنها پنجره راننده خودرو قابل باز شدن است.

راننده: راننده یکی از اعضای سرویس مخفی است که آموزش‌های بسیار ویژه‌ای دیده است. او می‌تواند به راحتی دور جی شکل بزند تا خودرو را ۱۸۰ درجه در کمترین فاصله بچرخاند و بدون عوض کردن جهت حرکت اینگونه پیش برود.

دکمه اضطراری: هیولا دکمه‌ای دارد که به منابع اکسیژن وصل است. در صورت حمله شیمیایی با فشار دادن این دکمه خودرو پر از اکسیژن می‌شود. همچنین بسته‌ای خون با گروه خونی رئیس‌جمهوری در خودرو برای استفاده در شرایط اضطرار وجود دارد.

سلاح‌ها: شاتگان‌ها و گلوله‌های گاز اشک‌آوری در قسمت جلوی هیولا تعبیه شده است که در صورت لزوم به راحتی قابل استفاده است.

بدنه: بدنه زرهی ارتشی با ضخامت ۱۲ سانتی‌متر از جنس آلومینیوم، فولاد، تیتانیوم و سرامیک ساخته شده و با پانل‌های فایبرگلاس پوشیده شده است. همچنین کف ماشین هم از فولاد زرهی ساخته شده تا آن را از خطر نارنجک‌ها یا بمب‌هایی که به کف خودرو انداخته می‌شوند، برهاند.

لاستیک‌های تقویت شده: لاستیک‌های ضد پنچری با ماده‌ مقاوم به گرما پوشانده شده‌اند. حتی در صورت ترکیدن لاستیک خودرو می‌تواند به راحتی به حرکتش ادامه دهد.

درها: درها ۲۰ سانتی‌متر ضخامت دارند و هم وزن در کابین جت‌های ۷۵۷ هستند.

قیمت: نرخ هیولا یک میلیون و دویست هزار پوند است که باید به آن ۱۱میلیون پوند هم به عنوان هزینه تحقیق و توسعه افزود. رئیس‌جمهوری امریکا ۱۲ عدد از این خودرو دارد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.