تصادف خونین ۳ دستگاه خودرو در خراسان شمالی +تصاویر

0

تصادف خونین ۳ دستگاه خودرو ظهر امروز در یکی از محور‌های مواصلاتی خراسان شمالی ۵ کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.
سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، تیبا و کامیون ظهر امروز در کیلومتر ۳۳ محور آشخانه به جنگل در ورودی روستای جوزک مانه و سملقان با یکدیگر تصادف کردند.

روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی با اعلام جزییات این حادثه تعداد کشته شدگان را ۵ نفر و مصدومان را ۶ نفر از سرنشینان این خودرو‌ها اعلام کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی این حادثه ۱۲ و ۶ دقیقه به این مرکز اطلاع رسانی شده که ۸ نیروی امدادی به همراه یک دستگاه ست نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و به امداد رسانی پرداختند.

تصادف وحشتناک عکس تصادف وحشتناک اخبار خراسان جنوبی اخبار مشهد تصادف مرگبار حوادث واقعی تصادف خونین تصادف تیبا 2 با ساینا امنیت تیبا آتش گرفتن خودرو

اما سرهنگ علیرضا حسین زاده با اشاره به وقوع حادثه تصادف در محور مواصلاتی استان اظهار کرد: در این حادثه دلخراش دو نفر از سرنشینان پژو پارس و یک نفر از سرنشینان تیبا در آتش جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر مجروح شدند.

این مقام انتظامی درباره علت وقوع این حادثه بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان علت وقوع این حادثه انحراف به چپ غیرمجاز از سوی خودروی پژو پارس و برخورد با کامیون و خودروی تیبا بوده است

حسین زاده افزود: متأسفانه در این حادثه خودروی پژو پارس بعد از برخورد با خودروی تیبا و کامیون آتش می‌گیرد.

رئیس پلیس استان در پایان از شهروندان خواست: با توجه به اینکه این محور دو طرفه است از شتاب عجله در رانندگی پرهیز و از سبقت غیرمجاز خودداری کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی نمایید تا شاهد چنین حوادث دلخراش و نگران کننده نباشیم.

اما تصاویر و فیلم‌های منتشرشده از سوی برخی افراد حاضر درصحنه بیانگر این است که تا زمان رسیدن نیرو‌های امدادی به این حادثه بیش از ۱۵ دقیقه گذشته است که در فیلم زیر مشاهده می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.