با خودروهای نسل جدید هیوندای آشنا شوید + تصاویر

0

کمپانی کره ای هیوندای را می توان یکی از بارزترین نمونه های پیشرفت صنعت دانست که بواسطه مدیریت صحیح و پشتکار به ثمر نشسته است. در سالهای نه چندان محصولات این برند جزو بی ارزش ترین خودروهای جهان محسوب می گردید اما امروز خودروهای تولیدی هیوندای از کیفیت فوقالعاده و با تکنولوژی های فراتر از زمان عرضه می گردد که ارزش بالایی را نبست به قیمت عرضه شده دارند. این پیشرفت کره ای حاصل همکاری با بزرگان این صنعت و عدم تمرکز بر روی داشتن بومی و بعبارتی خودروی ملی می باشد.
این سرعت شگفت انگیز پیشرفت همچنان ادامه دارد  و آینده شاخصی در انتظار هیوندای خواهد بود چرا که به تازگی زبان طراحی جدید خود موسوم به Sensuous Sportiness با  رونمایی از خودروی لافستا به معرض نمایش گذاشته است.از این رو محصولات آینده هیوندای با ظاهری جذاب تر و کاملا مدرن بهره خواهند برد که از ویژگیهای آن عدم شباهت کامل دربین تمامی محصولات می باشد ،نکته که امروزه ولوو و ائودی از آن رنج می برند.

برای تکمیل این موضوع قصد داریم محصولات ۲ سال آینده هیوندای را که برخی رونمایی شده و برخی در راهند را معرفی کنیم

محصولات رونمایی شده

محصولات رونمایی شده

محصولات رونمایی شده

محصولات آتی هیوندای

محصولات آتی هیوندای هینوندای به شدت در حال گسترش سری محصولات N می باشد. این شرکت در اولین اقدام قصد دارد i30 N-Line را معرفی کند. این خودرو جایگاهی مابین هاچ بک استاندارد I30 و I30 N خواهد داشت.تصاویر تست این خودرو نشان می دهد بدنه  از کیت های به مراتب چشمگیر تر استفاده می کند.
هیوندای i30 فست بک نیز نسخه N را دریافت کرده و از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۷۱ اسب بخار استفاده خواهد کرد و به‌صورت سفارشی به پکیج پرفورمنس مجهز خواهد بود.

هیوندای النترا فیس لیفت

هیوندای النترا فیس لیفت هیوندای به شدت در حال تکاپوی عرضه فیس لیفت سدان النترا که در کره با نام آوانته شناخته می شود ،می باشد چرا  که به تازگی تصاویر بدون پوشش این خودرو بصورت غیر رسمی منتشر شده است. تصاویر نشان می دهد که فیس لیفت صورت گرفته کاملا نمای خودرو را دچار تحول کرده است.بر اساس اطلاعات منتشر شده این خودرو به سیستم اطلاعات و سرگرمی مرتبط با اندروید اتو و اپل کار پلی مجهز شده است. این خودرو در آینده نزدیک در کره معرفی خواهد شد.

هیوندای پالیسید ۲۰۲۰

هیوندای پالیسید 2020 هیوندای از زمانی که وراکروز یا همان ix55 را کنار گذاشت ،حضور یک شاسی بلند فول سایز را در بین محصولات خود ضروری می دانست از همین رو پالیسید شاید مهمترین محصول هیوندای در ۲ سال آینده باشد. این خودرو سه ردیفه و ۸ نفره بصورت خودروی مفهومی گرند مستر به نمایش گذاشته شده و در سال های بعد نسخه نهایی آن معرفی خواهد شد. انتظار می رود که پلت فرم پالیسید با شاسی بلند کیا تلوراید مشترک باشد. طبق اطلاعات بدست آمده این شاسی‌بلند بزرگ هیوندای با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو که قدرت ۲۶۵ اسب بخاری عرضه خواهد شد.

هیوندای i20 فیس لیفت ۲۰۱۹ و هیوندای i10 2019

هیوندای i20 فیس لیفت 2019 و هیوندای i10 2019

دو هاچ بک کوچک هیوندای جایی در بازار آمریکا ندارند اما محبویت آنها در بازارهای دیگر کم نیست.از همین رو هیوندای قصد دارد جهت احیا این دو مدل نسخه فیس لیفت را روانه بازار کند. هیوندای i20 اکتیو به تازگی فیس لیفت گردیده و اگر چه تفاوت عمده به چشم نمی خودرو اما کمی بهبود یافته است.
هیوندای i10 نسل جدید هم با ظاهری متفاوت و قوای محرکه جدید هم در سال ۲۰۱۹ از سوی هیوندای معرفی خواهد شد.

هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۰

 هیوندا النترا 2019  محصولات جدید هیوندای  قیمت محصولات هیوندای  سانتافه 2019  اخبار شرکت هیوندای  مدیرعامل شرکت هیوندا  هیوندای سانتاکروز  مجله خودرو
هیوندای سالهاست که قرار است به سگمنت وانت پیکاپ ها نیز ورود کند تا سبد محصولاتش تکمیل گردد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ نسخه مفهومی وانت پیکاپی با نام سانتاکروز را رونمایی کرد و علی رغم تایید هیوندای مبنی بر تولید انبوه انتظار می رود که این خودرو در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد. هدف هیوندای از تولید سانتاکروز حضور قدرتمند در بازارهای نظیر استرالیا و آمریکا می باشد که علاقه خاصی به این بخش از خودروها دارند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.