آشنایی با هواپیمای اختصاصی پوتین + تصاویر

0

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور بزرگ‌ترین کشور جهان هواپیمایی با ویژگی‌ها و امکاناتی کم‌نظیری را در اختیار دارد.
سرویس بهداشتی از جنس طلا، تخت‌خوابی بزرگ و سالن ورزشی مدرن بخشی از امکانات تنها یکی از چهار هواپیمای ولادیمیر پوتین رئیس‌جهمور است. پوتین دیروز با جت شخصی خود با نام Air Force One با قیمتی بیش از ۱ میلیارد دلار از مسکو به مقصد هلسینکی برای دیدار با رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا پرواز کرد. در اینجا قصد داریم قسمت‌هایی از این هواپیمای میلیارد دلاری را بررسی کنیم:

سرویس بهداشتی

قسمت‌های از سرویس بهداشتی هواپیما اختصاصی پویین از جنس فلز گران‌بها طلا است.

تصاویری از هواپیما اختصاصی پوتین

اتاق کنفرانس

رییس‌جمهور روسیه در حین پرواز می‌تواند با مشاوران و یا سران کشورهای دیگر در اتاق کنفرانس هواپیما اختصاصی خود گفتگو کند.

تصاویری از هواپیما اختصاصی پوتین

اتاق خواب

تخت‌خوابی بزرگ و راحت در اتاق خواب اختصاصی رییس‌جمهور، خوابی همراه با آرامش را برای او مهیا می‌سازد.

تصاویری از هواپیما اختصاصی پوتین

سالن ورزش

ولادیمیر پوتین که علاقه وافری به انواع ورزش‌ها دارد، می‌تواند در ارتفاع بیش از ۱۱۰۰۰ متری از سطح زمین به ورزش و تمرین بپردازد.

تصاویری از هواپیما اختصاصی پوتین

دیگر هواپیما پوتین در تصویر زیر با ارزشی ۳۹۰ میلیون پوند و بدنه‌ای بزرگ و شبیه به همواپیما‌های مسافربری مشخص است.

 خودرو ولادیمیر پوتین هوایپمای شخصی پوتین رئیس جمهور روسیه قیمت لیموزین پوتین جالب و خواندنی مشخصات جت پوتین بهترین هواپیما جهان قیمت هواپیما قیمت هواپیما پوتین

در حالی که این هواپیما اختصاصی از بیرون به نظر عادی می‌رسد ولی پنجره‌های کابین آن با پرده‌های نازکی از طلا پوشانیده می‌شود. مبلمان و دکوراسیون داخلی این هواپیما به سبک نئوکلاسیک است. داخل هواپیما یک دفتر اختصاصی با صندلی‌های چرم طبیعی و میز کنفراس طلا‌کاری شده وجود دارد.

تصاویری از هواپیما اختصاصی پوتین

تصاویری از هواپیما اختصاصی پوتین

تصاویری از هواپیما اختصاصی پوتین

هواپیما ۳۹۰میلیون دلاری پوتین توسط شرکت هواپیمایی ورونژ ساخته شده و دارای پوشش ویژه‌ای برای کمتر نمایان شدن در رادار است. دولت روسیه نیز یک سیستم ارتباطی بسیار پیشرفته را برای رئیس جمهور در این هواپیما مهیا ساخته است تا در مواقع اضطراری این هواپیما به عنوان مرکز فرماندهی و مدیریت نیروهای نظامی عمل کند.

هوایپما اختصاصی پوتین هیچ‌گاه تا قبل از پرواز و بلند شدن از فرودگاه شناسایی نمی‌شود و تنها با سیستم‌های ارتباطی مخصوص با برج مراقبت ارتباط برقرار می‌کند. در صورت بروز هرگونه خطر احتمالی برای رئیس جمهور روسیه در زمان هر پرواز تا ۶۸ جت جنگنده آماده برقراری امنیت پرواز و اسکورت هواپیما پوتین هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.