قیمت و مشخصات پیکاپ ریچ فیس لیفت؛ محصول جدید پارس خودرو + تصاویر

0

نمایشگاه شیراز در حالی این روزها بدون هیجان کافی کار خود را ادامه می دهد که سایپا با چند محصول جدید و درست در وسط بازار آشفته خودرویی کشور، به این نمایشگاه آمده است! سایپا در ابتدا رهام را معرفی کرده و در غرفه خود زوتی T600 را نیز قرار داده ، اما سومین محصول جدید سایپا پیکاپ ریچ فیس لیفت است. اگر خاطرتان باشد پیکاپ ریچ تا چندی پیش توسط پارس خودرو تولید می شد. خودرویی که از نظر ظاهری و البته فنی شباهت زیادی با نیسان پیکاپ دوکابین دارد. در حقیقت پیکاپ ریچ همان دانگ فنگ ریچ است که در ایران توسط پارس خودرو تولید می شد و قرار است نمونه فیس لیفت آن نیز به زودی تولید شود.
محصولات جدید پارس خودرو بررسی پیکاپ ریچ قیمت پیکاپ ریچ پارس خودرو مشخصات فنی پیکاپ ریچ مشخصات پیکاپ ریچ بررسی خودرو مجله خودرو معرفی خودرو

پیکاپ ریچ فیس لیفت

با وجود اینکه این چهره ریچ برای بازار ما جدید است، اما در حقیقت نمونه ای که این روزها در نمایشگاه خودرو شیراز در غرفه سایپا نشان داده شده مربوط به فیس لیفت سال ۲۰۱۵ است که با چند سال تاخیر تازه به بازار ایران رسیده است!

چراغ جدید پیکاپ ریچ فیس لیفت

چهره جدید پیکاپ ریچ تغییرات زیادی در نمای جلو داشته است. چراغ ها نسبت به مدل قبلی کمی مدرن تر شده و جلوپنجره و سپر نیز کاملاً تغییر کرده اند. در داخل کابین نیز شاهد تغییراتی در داشبورد هستیم اما باید گفت نسبت به دیگر خودروهای عرضه شده در بازار و حتی پیکاپ های چینی تازه وارد نیز بیش از حد ساده و بدور از هیجان است.

پیکاپ ریچ فیس لیفت کابین پیکاپ ریچ جدید
کابین پیکاپ ریچ جدید

همانطورکه گفتیم در بخش مشخصات فنی تغییری ایجاد نشده و ریچ جدید کماکان با موتور ۲.۴ لیتری کد ZG24 عرضه خواهد شد. این پیشرانه می تواند حداکثر ۱۳۹ اسب بخار در دور ۴۶۰۰ و ۲۱۷ نیوتن متر در دور ۲۶۰۰ را تولید کند. پیکاپ ریچ در تمامی بازارها از جمله ایران تنها با گیربکس ۵ سرعته دستی عرضه شده و کلاً شرکت دانگ فنگ هیچ گیربکس خودکاری را برای آن در نظر نگرفته است. حداکثر سرعت پیکاپ ریچ ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است و مصرف سوخت ترکیبی ریچ در حدود ۸.۲ لیتر است، اما خریداران این خودرو بیشتر به دنبال قابلیت های آفرودی آن خواهند بود که باید گفت یکی از ارزان ترین خودروهای دو دیفرانسیل کشور با شاسی مستقل می باشد.
برای یادآوری باید بگوییم که فاصله بین دو محور پیکاپ ریچ ۳۰۵۰ میلیمتر است و فاصله از سطح زمین این خودرو ۲۱۵ میلیمتر است. همچنین زاویه ورود و خروج ریچ در آفرود به ترتیب ۲۸ و ۲۳ درجه است، اعدادی که برای آفرود سواران بیش از اعداد دیگر اهمیت دارد.

 محصولات جدید پارس خودرو  بررسی پیکاپ ریچ  قیمت پیکاپ ریچ پارس خودرو  مشخصات فنی پیکاپ ریچ  مشخصات پیکاپ ریچ  بررسی خودرو  مجله خودرو  معرفی خودرو  نمایشگاه خودرو شیرا

پیشرانه پیکاپ ریچ

اگر در بازار آزاد نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که پیکاپ ریچ در مدل ۹۷ و بصورت صفر کیلومتر وجود دارد و قیمت آن با شیب افزایشی اخیر نیز بسیار بالا رفته و حدود ۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است اما فعلاً خرید و فروش آن همانند بسیاری از دیگر خودروهای بازار بسیار کم شده است.
به نظر می رسد در صورت قیمت گذاری صحیح پارس خودرو برای پیکاپ ریچ جدید، با وجود اینکه از نظر چهره و امکانات فاصله زیادی با رقبا دارد اما قیمت مناسب آن در این بازار آشفته می تواند تشنگی طرفداران این خودرو را تا حدی جبران کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.