ابرخودرو برقی سنگاپور معرفی شد+ تصاویر و مشخصات

0

ابرخودرو برقی سنگاپور با ۱۸۰۰ اسب‌بخار قدرت موتور و طراحی مفهومی در انگلیس تولید خواهد شد.
دندروبیوم دی۱ اولین بار در نمایشگاه خودروهای هیبریدی ژنو ۲۰۱۷ با طراحی آینده‌گرا و وعده‌های عملکردی دیوانه کننده رونمایی شد.خودروسازان سنگاپوری اعلام کردند قصد دارند یک نسخه از این ابرخودرو را در انگلیس تولید کنند. دندروبیوم دی۱ (Dendrobium D-) مجهز به موتور قدرتمند ۱۸۰۰ اسب بخاری معادل ۱۳۴۲ کیووات است و توانایی تولید ۲۰۰۰ نیوتن بر متر گشتاور را دارد. دی ۱ هنوز در حال توسعه است و سازندگان آن رسیدن به وزن ۱۷۵۰ کیلوگرم را برای این خودرو هدف قرار داده‌اند.

کل بدنه D-1 از فیبر کربن است و درب‌های آن به شکل عجیبی باز و بسته می‌شود. طراح این درب‌ها نام طرح خود را Bio-Aerial Locomotion نهاده است. این شکل از طراحی درب‌های خودرو در سنگاپور بومی محسوب می‌شود.  دندروبیوم هنوز هیچ معیار عملکردی از خود ارائه نداده است ولی طبق اطلاعات اعلام شده این ابرخودرو در ۲.۷ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت مورد انتظار نیز ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت است.

مدیر عامل تولید این خودرو در انگلیس گفت: با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها در حال توسعه D-1 هستیم و انتظار تولید چشمگیرترین هایپرکار دنیا را داریم. مهندسان سنگاپوری قصد دارند از سلول‌های ذخیره‌ساز Solid State برای تامین برق اتومبیل استفاده کنند.

شرکت سنگاپوری وندا الکتریک از اواسط دهه ۱۹۹۰ با طراحی D-1 اولیه کار خود را آغاز کرد اما تا سال ۲۰۱۶ محصول چشمگیری را راهی بازار نکرد. حال این شرکت می‌خواهد با تولید Dendrobium D-1 کم کاری‌های سال‌های گذشته خود را جبران کند و ورودی قدرتمندانه به عرصه خودروهای مفهومی داشته باشد.

ابرخودرو برقی سنگاپور معرفی شد+ تصاویر

 ابر خودرو هیبریدی  ابر خودروی اسپرت  ابر خودروی الکتریکی  150 ابر خودروی استون  معرفی خودرو  مجله خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.