معرفی کادیلاک ATS-V کوپه مدل ۲۰۱۶+عکس ومشخصات

0

معرفی کادیلاک ATS-V کوپه مدل ۲۰۱۶+عکس ومشخصات

نتیجه تصویری برای کادیلاک 2016

شرکت تیونینگ گایگر کارز در اقدامی به سراغ خودروی کادیلاک ATS-V کوپه مدل ۲۰۱۶ رفته است و مدلی تقویت شده از این خودرو با نام Twin Turbo Black Line را به تولید رسانده است.

کادیلاک در سال ۲۰۱۴ و برای پاسخ به نیازهای بازار رو به رشد کوپه‌های قدرتمند اقدام به عرضه‌ی مدل ATS-V کوپه کرد. خودروهایی مانند بی‌ام‌و M4 و آئودی RS5 از برترین خودروهای این کلاس هستند و شرکت‌های تیونینگ و ارتقای خودرو توجه ویژه‌ای به این مدل‌ها دارند. اما در این بین کادیلاک ATS-V نیز فراموش نشده و تیونر گایگر کارز این خودرو را مورد توجه قرار داده است و با پیاده کردن برنامه‌ی ارتقای خود بر روی این خودرو قدرت آن را به ۵۰۸ اسب بخار و گشتاور آن را به ۶۵۸ نیوتون افزایش داده است.
این برنامه‌ی ارتقایی بیشتر برای مشتریان اروپایی این خودرو تدارک دیده شده است، یعنی جایی که تعداد زیادی از شرکت‌ها در حال ارائه‌ی کیت‌های تیونینگ برای بی ام و M4 و آئودی RS5 هستند.
به جز بهینه‌سازی پیشرانه، این کیت شامل استفاده از ست رینگ‌های ۱۹ اینچی و انجام بهینه سازی بر روی سیستم تعلیق نیز می‌شود. قسمت آخر این تیونینگ بیشتر بر روی افزایش توان پیشرانه‌ی تویین توربوی V6 این خودرو که دارای ۳٫۶ لیتر حجم است تمرکز کرده است. گرچه این مدل تغییر ظاهری چندانی ندارد اما ایرودینامیک آن نیز بهبود یافته است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که کادیلاک ATS-V کوپه نیازی به ارتقای ظاهری ندارد و به همین علت نیز تغییرات ظاهری این مدل خیلی قابل توجه نیستند.
البته اگر گایگر به این بخش نیز می پرداخت نتیجه می توانست بهتر شود اما افسوس که تیونر توجه چندانی به این قسمت نکرده است. گرچه خریداران این خودرو از آنچه این تیونر آلمانی برایشان آماده کرده راضی خواهند بود.
نمای بیرونی

نتیجه تصویری برای کادیلاک 2016

تغییراتی که گایگر کارز برای نمای خارجی کادیلاک ATS-V تدارک دیده است تنها محدود به استفاده از ست رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی می‌شوند که از برند OZ مدل Leggier هستند. این رینگ‌ها دارای ابعاد ۱۹ در ۹ در جلو و ۱۹ در ۹٫۵ در عقب هستند و روی آن‌ها نیز لاستیک‌های به ابعاد ۲۵۵/۳۰ZR19 در جلو و ۲۷۵/۳۰ZR19 در عقب سوار شده اند.
قوای محرکه

نتیجه تصویری برای موتور کادیلاک 2016

این تیونر آلمانی دارای سابقه‌ی درخشانی در کار روی بهترین سوپر کارها و ماسل کارهای آمریکایی است بنابراین کمی عجیب است که برای پیشرانه‌ی ۳٫۶ لیتری شش سیلندر خورجینی ATS-V که دارای دو توربوشارژر نیز است تنها افزایش توان جزئی را برنامه ریزی کرده باشد. این پکیج شامل انجام بهینه‌سازی و بازنگری در بخش نرم افزاری و سخت‌افزاری پیشرانه می‌شود که شامل بخش‌هایی چون سوخت‌پاشی، جرقه‌زنی و فشار تولیدی توربوها هستند. بازنگری در برنامه‌ی ECU سبب بهبود کارکرد نرم‌افزاری شده و همچنین استفاده از سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ و کاتالیزور که مجهز به سوپاپ کنترلی نیز هست سبب کاهش فشار برگشتی به پیشرانه شده است، خروجی های اگزوز از نوع X-pipe به قطر ۴٫۳۳ اینچ نیز در افزایش گیرایی صدای خودرو موثر هستند.
نتیجه‌ی نهایی این تغییرات، افزایش قدرت تولیدی به ۵۰۸ اسب بخار و گشتاور خروجی به ۶۵۸ نیوتن متر است که در مقایسه با نمونه‌ی استاندارد ۳۹ اسب بخار و ۵۶ نیوتون متر قوی‌تر است. گایگر هنوز اعلام نکرده است که این افزایش قدرت تا چه میزان در شتاب صفر تا صد کیلومتر ATS-V کوپه تاثیر گذاشته است اما اشاره شده است که حداکثر سرعت این خودرو با حدود ۱۶ کیلومتر افزایش به ۳۱۲ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

 سیستم‌های تعلیق و ترمز

کادیلاک

گرچه افزایش قدرت صورت گرفته در این خودرو چندان زیاد نیست اما تیونر با استفاده از ست اختصاصی فنرهای اسپرت ساخت خودش که ارتفای خودرو را ۹۸ صدم اینچ کاهش داده‌اند، هندلینگ و پایداری خودرو را بهبود بخشیده است. در کنار این موارد از سیستم تعلیق کنترل شونده‌ی Magnetic Ride از برند Caddy، ترمزهای برمبو، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی و سیستم لانچ کنترل نیز استفاده شده است تا دقت تیونر در بهبود کارایی این خودرو نشان داده شود.
قیمت

نتیجه تصویری برای کادیلاک 2016

این کیت ارتقا به صورت کامل قیمتی حدود ۱۴ هزار و ۶۷۷ دلار دارد. البته کسانی که خواهان این کیت تیونینگ باشند باید مبلغ ۹۹ هزار و ۵۳۸ دلار را نیز برای خرید ATS-V کوپه پرداخت کرده باشند. جزئیات قیمتی این کیت تیونینگ را در جدول زیر می‌توانید مشاهده نمایید.

کادیلاک


نتیجه گیری

نتیجه تصویری برای کادیلاک 2016

قضاوت در مورد این کیت ارتقایی برای کادیلاک ATS-V خیلی سخت نیست چراکه شرکت های کمی در اروپا وجود دارند که بر روی خودروهای اسپرت امریکایی کار کنند. این همان دلیلی است که نشان می دهد کیت گایگر کارز برای کادیلاک ATS-V کوپه گرچه چندان درخور قابلیت‌های ATS-V نیست اما یک گزینه‌ی خوب حساب می‌شود. در نهایت مالکان ATS-V کوپه با خریداری این کیت لذت بیشتری از خودرویشان خواهند برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.