قیمت های نجومی اتومبیل های قدیمی در یک مزایده + تصاویر

0
امروزه اتومبیل های قدیمی طرفدارهای خاص خود را دارند که حاضرند مبالغ باور نکردنی را بابت اتومبیل مورد علاقه شان پرداخت کنند.
اتومبیل های قدیمی که با قیمت های نجومی فروخته شدنداتومبیل ها یکی از اولین وسایلی هستند که انسان ها تخیل آن را از همان ابتدا در سر داشتند تا می توانستند با وسیله ای سریع تر از ۴ پایان به مقصد خود برسند.اولین وسیله ای که به عنوان اتومبیل نامگذاری شد ، در سال ۱۶۷۸ میلادی واقع در چین بود که قدرت حرکت آن تنها با استفاده از بخار تامین می شد.اما امروزه با پیشرفت چشمگیر و غیر قابل باور اتومبیل ها،شاهد اتومبیل هایی هستیم که با برق کار می کنند و این نشان دهنده پیشرفت صعودی تکنولوژی است.با این وجود برخی از افراد”اغلب ثروتمندان”هستند که علاقه ای عجیب و غریب به اتومبیل های قدیمی هستند و برای داشتن یکی از آنها حاضر به پرداختن هزاران دلار هستند.برای مثال در یکشنبه گذشته “۲۲ ژوئیه” در طی مزایده سیلورستون ماشین های قدیمی را به قیمت های نجومی فروخته شدند.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

روز یکشنبه گذشته “۲۲ ژوئیه” مزایده سیلورستون برای به فروش گذاشتن تعدادی اتومبیل قدیمی شروع به رونمایی از آنها کرد.پس از رونمایی،قیمت هایی را برای این اتومبیل ها در نظر گرفتند که حتما برای شما شوکه کننده خواهند بود.

برای مثال مرسدس قدیمی ۳۰۰SL Roadster متعلق به سال ۱۹۵۸ میلادی که دارای سقف بازشو و حداکثر گنجایش دو نفر است را به قیمت باورنکردنی “۸۶۰,۶۲۵ پوند” به فروش رساندند که با این میزان هزینه می توان ۱۲ عدد اتومبیل BMW سری ۷ فول آپشن را خریداری نمود!

برخی دیگر از اتومبیل ها قدیمی نیز در این مزایده به فروش رسیدند که عبارتند از :

۱-مرسدس ۳۰۰SL Roadster سال ۱۹۵۸ میلادی – ۸۶۰,۶۲۵ پوند

 قیمت خودروهای کلاسیک  خودروهای عتیقه  گرانترین خودروهای دنیا  خودرهای قدیمی  حراج خودروهای کلاسیک  مزایده خودروهای کلاسیک  قیمت خودروهای قدیمی  سایت قیمت خودرو

مرسدس ۳۰۰SL Roadster

۲-فراری دینو ۲۴۶ GTS سال ۱۹۷۲ میلادی – ۳۴۳,۱۲۵ پوند

فراری دینو ۲۴۶ GTS

۳-فور جی تی سال ۲۰۰۵ میلادی – ۱۹۶,۸۷۵ پوند

فور جی تی

۴-مرسدس بنز ۱۹۰E 2.5-16 Evolution II سال ۱۹۹۲ – ۱۵۹,۷۵۰ پوند

مرسدس بنز

۵-پورشه ۹۳۰ توربو G50 سال ۱۹۸۹ میلادی – ۱۵۵,۲۵۰ پوند

پورشه ۹۳۰ توربو G50

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.