اقدام شرکت تیونینگ لایت ویج به ارتقای توان بی ام و M2 +تصاویر

0

اقدام شرکت تیونینگ لایت ویج به ارتقای توان بی ام و M2 +تصاویر

ارتقای توان بی ام و M2 توسط LIGHTWEIGHT

شرکت تیونینگ لایت ویج اقدام به ارتقای چشمگیر توان بی‌ام‌و M2 کرده است.

کمپانی LIGHTWEIGHT یک شرکت تیونینگ خودرو است که خود را با شعار “اختراعات برآمده از عشق و علاقه هستند و نه از رضایتمندی” شناسانده است. این شرکت علاقه و اشتیاق خود را در مورد خودروها بارها نشان داده است و اکنون نیز بار دیگر دست به این کار زده است. این بار در پروژه‌ی جدیدی شرکت یاد شده به سراغ یکی از محصولات بی‌ام‌و رفته است، با هم نگاهی به این خودرو خواهیم داشت تا ببینیم این خودرو چه مشخصه‌ی قابل توجهی را در بر دارد و چرا تا این حد مورد توجه قرار گرفته است.

بی ام و

تیم تیونینگ برای این پروژه، مدل M2 را انتخاب کرده‌اند و نتیجه‌ی نهایی اقدامات آن‌ها سبب دستیابی خودروی یاد شده به قدرت ۴۴۴ اسب بخار و گشتاور ۹۳۵ نیوتون متر شده است. بررسی را با نمای بیرونی خودرو آغاز می‌کنیم. در این مدل از یک اسپویلر جلوی لبه‌دار کاملا جدید استفاده شده است. همچنین باله‌ی عقب و آینه‌ها نیز ساخت لایت‌ویت بوده و از جنس فیبر کربن ساخته شده‌اند. در جلو پنجره‌ی این خودرو از پوشش وینیل با مقاومت بالا استفاده شده است و برای دستیابی به ظاهری هر چه خشن‌تر، بر روی رینگ‌های ۱۰X۱۹ این خودرو، لاستیک‌های میشلین Pilot Sport Cup2 با ابعاد ۲۵۶/۳۰ در جلو و عقب سوار شده‌اند.

بی ام و

سیستم اگزوز نیز ساخت لایت‌ویت و از جنس تیتانیوم است و مجهز به سوپاپی کنترلی با دریچه‌ی گازی نیز شده است. سیستم ترمز این خودرو از مدل GT از برند مشهور برمبو است و قطر دیسک‌های آن در جلو و عقب ۳۸۰ میلیمتر است.

بی ام و

تغییرات در طراحی داخلی این خودرو در یک کلام خلاصه و اسپرت است. در این خودرو سعی شده است تا هر چیزی را که مورد نیاز نیست حذف کنند و قسمت‌هایی را که مورد نیاز هستند، بهبود ببخشند. کابین این خودرو ساده، کاربردی و راننده محور است. صندلی‌های اسپرت از فیبر کربن ساخته شده‌اند و روی آن‌ها با چرم آلکانترا روکش شده است. در کف خودرو هم از پوشش نمدی ساخت لایت‌ویت استفاده شده. بسیاری از قطعات کابین نیز از جنس فیبر کربن هستند و پدال های اسپرت لایت‌ویت نیز از آلومینیوم ساخته شده اند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.