سوزوکی ویتارا ۲۰۱۸ با پلاک آزمایشی در تهران +تصاویر

0

دیروز در یکی از خیابان های تهران، سوزوکی ویتارا جدید با پلاک آزمایشی دیده شد. دقت داشته باشید که چند وقتی است برای خودروهایی که برای آزمایش های داخلی به ایران می آیند نیز پلاک گذر موقت دریافت می کنند و دیگر چیزی به نام پلاک آزمایشی روی خودرو نصب نمی شود.
حال این خودرو در تهران با این پلاک دیده شده و به احتمال خیلی زیاد، سوزوکی ویتارا جدید برای سپری شدن آزمایش های داخلی توسط ایران خودرو وارد جاده های کشور شده است. همچنین در طول چند ماه اخیر چند مدل دیگر از این خودرو با رنگ های متفاوتی نیز دیده شده و در فضای مجازی منتشر شده که همگی ورود آنها جهت انجام آزمایش های داخلی پیش از عرضه به بازار توسط ایران خودرو را محتمل تر می کند.

سوزوکی ویتارا جدید

سوزوکی ویتارا جدید

سوزوکی ویتارا جدید که در تصویر می بینید در حقیقت چهارمین نسل از ویتارا است که در چین و مجارستان تولید می شود. سوزوکی ویتارا جدید به صورت تک دیفرانسیل و یا دو دیفرانسیل عرضه می شود که خودرویی که برای آزمایش مشاهده می کنید از نوع دو دیفرانسیل است.
سوزوکی ویتارا جدید از نظر ظاهری کاملاً با مدل های قبلی که ما در بازار ایران داشته ایم، تفاوت های زیادی کرده که البته بسیاری کماکان همین مدل کنونی را بیشتر ترجیح می دهند. چهره جلویی اگرچه کمی بروزتر و اسپرت تر شده اما نمای عقب سوزوکی ویتارا جدید آنچنان چنگی به دل نمی زند و هنوز هم کمی قدیمی به نظر می رسد.

سوزوکی ویتارا 2018

سوزوکی ویتارا ۲۰۱۸

سوزوکی ویتارا جدید آنچنان تنوعی در مدل های پیشرانه ندارد و تنها موتورهای ۱.۶ و یا ۱.۴ لیتری روی آن نصب می شود. اگر فرض کنیم مدل ۱.۶ لیتری برای بازار ایران در نظر گرفته شده که احتمالاً هم همین مدل عرضه خواهد شد، ویتارا جدید توانایی تولید حداکثر ۱۲۰ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ و ۱۵۶ نیوتن متر در دور ۴۴۰۰ را دارد که تفاوت فاحشی با رقبایش در بازار داخلی خواهد داشت. البته ممکن است ایران خودرو دل را به دریا زده و مشکلات نگهداری توربو را به جان بخرد و مدل ۱.۴ لیتری با توربوشارژ را عرضه کند که در این صورت ویتارا جدید توانایی تولید حداکثر ۱۳۸ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتن متر را خواهد داشت که در این صورت اوضاع کمی بهتر از مدل ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی خواهد بود. همچنین با توجه به مدلی که این روزها در خیابان دیده می شود، گیربکس اتوماتیک برای آن در نظر گرفته شده که ۶ سرعته خودکار است.

 قیمت سوزوکی ویتارا  مشخصات سوزوکی ویتارا  سوزوکی ویتارا 2018  محصولات جدید ایران خودرو  مجله خودرو  معرفی خودرو شاسی بلند  مشخصات فنی سوزوکی ویتارا جدید

ویتارا ۲۰۱۸

یک موضوع مهم که باید به آن اشاره کنیم، این است که در چند وقت اخیر ایران خودرو برای عرضه سوزوکی ویتارا جدید تمهیداتی کرده و در حال گفتگو و تست این خودرو است اما با توجه به شرایط کنونی بازار و کشور، اصلاً مشخص نیست که چه زمانی سوزوکی ویتارا جدید به بازار عرضه خواهد شد و یا اینکه ممکن است حتی هیچ گاه این خودرو به بازار عرضه نشود. اما اگر سوزوکی ویتارا جدید عرضه شود، با توجه به اینکه روز خط تولید ایران خودرو خواهد بود و از نظر پیشرانه نیز کم حجم تر از رقبا است، قطعاً قیمتی پایین تر از رقبای داخلی خواهد داشت که می تواند کارت برنده آن در بازار باشد و می تواند احتمالاً فروش مناسبی را نیز تجربه کند. همچنین پیش زمینه خوب نسل کنونی سوزوکی ویتارا در ایران نیز می‌تواند پشتوانه خوبی برای این خودرو در صورت عرضه باشد.
معمولاً در این شرایط حدس و گمان هایی در مورد قیمت احتمالی این خودرو در بازار می زدیم اما با توجه به شرایط نابسامان ارز و خودرو، تقریباً حتی حدس زدن در مورد قیمت ویتارا جدید نیز غیر ممکن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.