راننده مست ۵ کارگر شهرداری را به کام مرگ برد +عکس

0

رئیس پلیس راهور تهران در خصوص آخرین جزئیات تصادف امروز یک دستگاه پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید بابایی و جان باختن پنج نفر از کارگران فضای سبز شهرداری تهران به دلیل شدت برخورد خودروی یادشده با آنها خبر داد.

اخبار تصادف اخبار تهران تصادف پژو 206 تصادف مرگبار دیه تصادف با عابر پیاده تصادف با عابر پیاده تصادف وحشتناک

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وقوع یک تصادف فوتی خبر داد و گفت: ساعت ۶:۴۰ صبح امروز یک دستگاه خودروی ۲۰۶ که در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی در حال حرکت بوده، در روی پل هنگام از مسیر خود منحرف می‌شود و به گاردریل کنار بزرگراه برخورد می‌کند.

مهماندار در این رابطه افزود: متأسفانه در این حادثه خودروی یاد شده با ۶ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری برخورد می‌کند که منتظر سرویس خود برای جابه‌جایی بوده و در فضای حاشیه بزرگراه نشسته بودند.

وی گفت: متأسفانه در اثر این برخورد ۳ نفر در دم جان خود را از دست می‌دهند و ۳ نفر نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند که ۲ نفر از آنها نیز در بیمارستان جان خود را از دست می دهد. شدت ضربه تا حدی بوده که ۲ نفر از این افراد در اثر برخورد با خودرو به فضای سبز اطراف پرتاب می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: متأسفانه در تستی که از راننده و سرنشینان این خودرو به عمل آمد مشخص شد که ۳ نفر از این افراد حالت طبیعی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند.

وی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی حادثه بوده اما راننده هم خواب‌آلوده بوده و استفاده از مشروبات الکلی نیز در بروز این سانحه مؤثر بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.