اتوبوسی که سفر را لذت بخش می کند +تصاویر

0

یک شرکت خودروسازی آلمانی از تولید یک اتوبوس لوکس خبر داده که با توجه به امکانات متنوعی که در آن تعبیه شده می تواند سفرهای طولانی را لذت بخش کند.

Morelo Reisemobile مهم ترین مزیت این اتوبوس را امکانات هوشمند و همین طور آسایش و آسودگی افرادی دانسته که از آن استفاده می کنند.

اتوبوسی که سفر را لذت بخش می کند+تصاویر

این اتوبوس که امپایر نام گرفته، از طراحی داخلی بسیار زیبایی برخوردار است و در آن فضایی داخلی برای استراحت، مطالعه و صرف غذا وجود دارد. دو تختخواب و همین طور سینک دستشویی و ظرفشویی از جمله دیگر امکانات اتوبوس مذکور است.

 بهترین اتوبوس دنیا  بهترین اتوبوس مسافری  محصولات جدید مرسدس بنز  انواع اتوبوس مسافرتی  مجله ماشین سنگین

در طراحی داخلی این اتوبوس به طور گسترده از قطعات آلومینیومی و همین طور روکش های فایبرگلاس استفاده شده است که زیبایی آن را دوچندان می کنند. مسافران اتوبوس یادشده به علت نصب پنجره های بزرگ دید مناسبی از فضای بیرون دارند.

اتوبوسی که سفر را لذت بخش می کند+تصاویر

برای بخش های مختلف و جداگانه این اتوبوس هم قفل های مختلف و جداگانه ای در نظر گرفته شده که از طریق وارد کردن کد یا با استفاده از کنترل از راه دور باز می شوند. اتوبوس یادشده دارای دومخزن جداگانه نگهداری آب است که به ترتیب ۳۸۰ و ۲۵۰ لیتر ظرفیت دارند.

 بهترین اتوبوس دنیا  بهترین اتوبوس مسافری  محصولات جدید مرسدس بنز  انواع اتوبوس مسافرتی  مجله ماشین سنگین

سیستم تهویه هوشمند، مه شکن، نمایشگر ۹ اینچی برای دسترسی به سیستم ناوبری، موتور ۲۰۵ اسب بخار و سیستم انتقال قدرت خودکار هشت سرعته از جمله دیگر امکانات این اتوبوس است. قیمت پایه این محصول ۲۳۳ هزار دلار است.

منبع: مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.