رونمایی از سه موتورسیکلت جدید در نمایشگاه بین المللی توسط بی ام و

0

رونمایی از سه موتورسیکلت جدید در نمایشگاه بین المللی توسط بی ام و

 

بی ام و از سه مدل جدید در نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت رونمایی کرد

امسال، نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت کلن آلمان شاهد رونمایی از سه موتورسیکلت جدید و هیجان‌انگیز بی‌ام‌و بود.

 

کمپانی موتورسیکلت‌سازی بی‌ام‌و، موسوم به BMW Motorrad، نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت Intermot در کلن را برای معرفی سه محصول جدید و جذاب خود، انتخاب کرده است.

مدل معرفی شده توسط کمپانی موتورسیکلت سازی بی‌ام‌و، نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ی مدل بسیار محبوب S 1000 R استاندارد است که در حقیقت یک موتورسیکلت رودستر محسوب می‌شود. این مدل، با ظاهر کنونی‌اش، از سال ۲۰۱۴ میلادی به تولید رسیده است و با اینکه مدت‌زمان زیادی از عرضه‌ی آن نمی‌گذرد، به خوبی توانسته است در بازار پر رقابت موتورسیکلت‌ها بدرخشد. این موتورسیکلت نیز مانند مدل S 1000 RR وسیله‌ی نقلیه‌ای برای جاده و پیست است و رقبای آن KTM Superduke و Triumph Speed Triple R هستند.
دومین مدل معرفی شده توسط بی‌ام‌و مدل جدید R nineT است. طبق شایعات منتشر شده پیرامون این مدل، R nineT جدید با تمرکز بر ویژگی‌های اسپرت‌، طراحی و تولید شده است. مدل جدید، زیبایی خاص قسمت جلویی خود را مرهون الهام گرفتن از مدل R 90 S بسیار قدیمی است.موتورسیلکت بی‌ام‌و

با توجه به پتانسیل‌های این موتورسیکلت، می‌توان امیدوار بود که بی‌ام‌و به هدف جاه‌طلبانه‌ی خود، مبنی بر تولید سالانه‌ی دویست‌هزار دستگاه موتورسیکلت، دست خواهد یافت. از آنجا که بسیاری از خریداران این مدل با ایجاد تغییراتی ویژگی‌های اسپرت را به موتورسیکلت خود می‌افزودند، تقاضا برای عرضه‌ی چنین مدلی کاملا آشکار بود. هرچند که مدل جدید می‌تواند خریداران مدل بسیار موفق و سودآور R nineT استاندارد را به سمت خود بکشاند، اما این امر تا حدود زیادی به نحوه‌ی قیمت‌گذاری این مدل بستگی دارد.

بی‌ام‌و K 1600 GT

آخرین مدل معرفی شده توسط بی‌ام‌و مدل جدید K 1600 GT است. این مدل که جزو بهترین و سطح بالاترین محصولات بی‌ام‌و موتوررد محسوب می‌شود، از پیشرانه‌ی بسیار قدرتمندی بهره‌مند است و با وجود وزن بسیار زیاد خود، راحتی و سواری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.