خودرویی که با الهام از پرنده شاهین ساخته شد +تصاویر

0
ابرخودروی جدید Red، محصول خودروساز اتریشی میلان با ۱۳۰۷ اسب بخار قدرت، رقیب سرسختی برای سوپر اسپرت‌های مشهوری نظیر لامبورگینی و فراری است.

 ابرخودروی جدید Red، محصول خودروساز اتریشی میلان با ۱۳۰۷ اسب بخار قدرت، رقیب سرسختی برای سوپر اسپرت‌های مشهوری نظیر لامبورگینی و فراری است. این خودرو تنها ۲.۴۷ ثانیه زمان نیاز دارد که از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و در نهایت قادر می‌تواند تا ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.
رقیب تازه‌کار و سرسخت لامبوگینی

   تازه های خودرو دنیای خودرو مجله خودرو اخبار خودرو معرفی خودرو سریعترین سوپراسپرت خودرو جدید اتریشی مشخصات خودرو Red قیمت خودرو Red شرکت خودروسازی میلان
کمپانی اتومبیل میلان ادعا می‌کند خودرواش ۱۳۰۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. خودرو با بهره گیری از موتور ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر کواد توربوشارژ چنین قدرتی را تولید می‌کند و با استفاده از ساختارهای فیبر کربنی، ۱۳۰۰ کیلوگرم وزن دارد. مجموعه اعداد این دو خودرو “رد میلان” را به مدل بسیار سریع تبدیل خواهند کرد تا جایی که خودرو در ۲.۵ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، در ۵.۵ ثانیه به سرعت صفر تا ۲۰۰ کیلومتر می‌رسد و برای حرکت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت به ۹.۹ ثانیه زمان نیاز دارد. خودرو با چنین اعدادی در باشگاه ابرخودروهای ۱۰۰۰ اسبی قرار می‌گیرد. رد و بوگاتی شیرون شانه‌به‌شانه‌ی هم قرار می‌گیرند؛ در واقع در تست سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه، شیرون ۰.۱ ثانیه سریع‌تر اما در تست سرعت صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت میلان رد یک ثانیه سریع‌تر است.
میلان رد برخلاف  “میلان” موجود در نامش یک خودروی اتریشی است که قدرتش خارق‌العاده عنوان شده است.به گزارش “تاپ‌گیر”، این خودرو با ایده جدیدی از طراحی در دنیای ابرخودروها ساخته شده و به جای اینکه از قدرت وحشیانه‌ی خودروهایی مانند مک‌لارن “سنا” یا فورد GT الهام گیرد یا تحت تاثیر قدرت دیوانه کننده مدل‌های مانند “آپولو” یا “پاگانی” باشد، تحت تاثیر “شاهین اتریشی” قرار گرفته است. شما به وضوح می‌توانید این تاثیرپذیری را در دماغه باریک خوردو وو طراحی چراغ‌های آن ببینید.

 تازه های خودرو دنیای خودرو مجله خودرو اخبار خودرو معرفی خودرو سریعترین سوپراسپرت خودرو جدید اتریشی مشخصات خودرو Red قیمت خودرو Red شرکت خودروسازی میلان

شکل و شمایل “شاهین اتریشی” تنها تاثیری نیست که خودرو روی ظاهر خودرو داشته است. کمپانی میلان نام سه قابلیت این پرنده شکارچی اتریشی را بر حالات رانندگی نهاده است.

برای خودرویی با چنین ویژگی‌های دیوانه‌واری قیمتی حدود ۲ میلیون یورو در نظر گرفته شده و قرار است ۹۹ دستگاه از آن ساخته شود.
  http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1397/5/10/879990_644.jpg
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.