متلاشی شدن ال ۹۰ در بزرگراه آزادگان +تصاویر

0

خودروی L. ۹۰ بر اثر تصادف شدید با گاردریل‌های بزرگراه آزادگان متلاشی شد و هر چهار سرنشین آن مصدوم شدند.

ساعت ۱۹:۳۵ روز گذشته به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۴ را به محل حادثه در شرق به غرب بزرگراه آزادگان، نرسیده به بزرگراه حکیم اعزام کرد.

به گفته محمد اسدی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی؛ یک دستگاه خودروی سواری L۹۰ با چهار سرنشین به شدت با گاردریل‌های بزرگراه برخورد کرده و هر چهار سرنشین آن که در محدوده سنی بیست و سه تا سی و پنج ساله بودند، قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط شهروندان از داخل خودرو خارج شده و به شدت مجروح شده بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با ایمن‌سازی محل حادثه، اقدام به قطع جریان برق خودرو کردند و مصدومان حادثه را تارسیدن عوامل اورژانس به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت گاردریل را با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات (هولماترو) برش داده، خودرو را آزاد کرده و به حالت اولیه بازگرداندند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل مصدومان به عوامل اورژانس به مأموریت خود پایان دادند.

متلاشی شدن ال 90 در بزرگراه آزادگان +تصاویر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.