بی ام و X6 لوما دیزاین با ۷۵۰ اسب بخار قدرت+عکس ومشخصات

0

بی ام و X6 لوما دیزاین با ۷۵۰ اسب بخار قدرت+عکس ومشخصات

بی ام و X6 لوما دیزاین با ۷۵۰ اسب بخار قدرت

تیونینگ Luma Design از یک بی ام و X6 M با قدرت ۷۵۰ اسب بخار رونمایی کرد.

لوما دیزاین از جدیدترین پروژه‌ی خود رونمایی کرد که روی یک بی ام و X6 M اجرا شده است. این خودرو به رنگ زرد نئونی (لیمویی) رنگ آمیزی شده است و از یک کیت بدنه‌ی سفارشی پهن پیکر استفاده می‌کند.

بی ام و

حاشیه‌های پنجره‌ها، اسپویلر جلو، آینه های جانبی، دیفیوزر عقب، اسپویلر سقف، بالچه‌ی عقب و جلو پنجره‌ی کلیوی شکل این بی ام و تماما از فیبر کربن ساخته شده‌اند. کیت اختصاص لوما دیزاین همچنین شامل یک سیستم اگزوز اسپرت نیز می‌شود که دارای چهار عدد خروجی در وسط سپر عقب است.

بی ام و

این کیت بدنه‌ی پهن سبب افزایش پهنای خودرو به میزان ۴۰ میلیمتر شده است که بیشتر آن به دلیل استفاده از گلگیرهای پهن‌تر است. این مدل همچنین به رینگ‌های مسابقه ای ۲۲ اینچی CLR مجهز شده است. تایرهای مورد استفاده‌ در خودروی Lumma CLR X6 R دارای ۲۹۵ میلیمتر عرض در جلو و ۳۳۵ میلیمتر عرض در عقب هستند که ظاهری مناسب و در خور توجه به این خودرو داده‌اند.

بی ام و

درب موتور این خودرو نیز به طور کامل از اول طراحی شده است و از ورودی‌های هوایی برای خنک کاری بهتر موتور در آن استفاده شده است.

بی ام و

در زیر کاپوت این خودرو، لوما دیزاین پیشرانه‌ی ۴.۴ لیتری V8 تویین توربوی بی ام و را مورد بازنگری قرار داده است و قدرت آن را به ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور آن را نیز به ۹۸۰ نیوتون متر رسانده است. این اعداد در مقایسه با قدرت و گشتاور ۵۷۵ اسب بخاری و ۷۵۰ نیوتون متری مدل استاندارد، ۱۷۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتون متر بیشتر است. این افزایش قدرت باعث افزایش حداکثر سرعت بی ام و X6 M به بیش از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.